Facebook'ta 43, Instagram'da 37, Twitter'da ise 9 milyonluk kullanıcı sayısını aşan Türkiye'de, siyasi parti ve adayları da seçim çalışmalarında önceliğini sosyal medyaya veriyor.
Her ilin 'meşhur' sosyal medya kullanıcıları olduğuna dikkat çeken Uluslararası Sosyal Medya Derneği (USMED) Başkanı Said Ercan, "Bundan sonraki seçimlerde fenomen veya influencer belediye başkan adayları görebiliriz. YouTuber'ların yükselişi sürüyor, yerel seçimde de sosyal medya kampanyalarını sıklıkla görebiliriz. Aday ve fenomen buluşmaları, sosyal medya kullanıcılarıyla etkinlikler, sosyal medya hediye kampanyaları, canlı yayınlar gibi bir çok etkinlik bu seçimde aktif bir şekilde kullanılacaktır" diye konuştu.
'AFİŞ ASAN PARTİLER ARTIK GENÇLERE SEMPATİK GELMİYOR'
'INSTAGRAM'DA DÜNYA 2.'SİYİZ, METROPOLLER VE BATIDA FACEBOOK KULLANIMI AZALIYOR'
'GENÇLER ARTIK TEKNOLOJİYE BİR İDEOLOJİ GİBİ BAKIYOR'
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan yaptığı açıklamada, "Şahsımın Twitter'da takipçi sayısı 13.5 milyona yaklaştı, dünyada ilk sıralarda yer alıyoruz. İnternet kullanımı yaygınlaşıyor. Araç giydirmeleri ve açık hava reklam kanallarını, gazete ve televizyon reklamlarını gürültü ve görüntü yapmadan devam edeceğiz. Böylece şikayetleri de tümüyle ortadan kaldırmış olacağız" demişti.