Sivas’ta bir teknoloji mağazasından robot süpürge satın alan Turgay Abuş, cihazın garanti sigortasını da yaptırdı. Garanti kapsamı, cihazın arızalanması veya kırılması durumunda yenisiyle değiştirilmesini içeriyordu. Ancak iddiaya göre, robot süpürge 2 yıl içinde tam 10 kez bozuldu.
Her seferinde garanti kapsamında değişim talep eden Abuş, servise gönderdiği ürünü yenisiyle değiştirmekte zorlandı. Yetkililerden olumlu bir dönüş alamayan vatandaş, çareyi Tüketici Hakem Heyeti’ne başvurmakta buldu.
Tüketici Hakem Heyeti’nden de yanıt gelmedi
3 ay boyunca Tüketici Hakem Heyeti’nden bir yanıt alamayan Abuş, beklediği çözümü bulamayınca alışveriş yaptığı mağazaya gitti. Sinirlerine hakim olamayan müşteri, mağaza önünde robot süpürgesini yere vurarak parçaladı.