'Türkiye’nin geleceği sağlık markalarıyla gelecek'
Ürün ihracatı ve Turizmde Ön Sıralardayız
Yükselen ve Yükselmesi Gereken Değerimiz: Sağlık Turizmi
“Türkiye, muhteşem turizm potansiyeli; tarihi, kültürü ve insanları ile hikayelerin ve duyguların bir araya geldiği, müthiş değerlere sahip bir coğrafya. 4 saatlik uçuş mesafesi ile 1 milyar kişinin ulaşabildiği, dünyanın en çok havalimanına uçan THY markası ile güçlü bir avantajı olan bir ülke burası. Türkiye, başkalarına sadece kaliteli ürün üreten, hizmet sağlayan bir yaklaşımın ötesinde, markalarıyla dünyada güçlü bir şekilde temsil edilen markalarıyla potansiyelini ortaya koymalıdır. Zira marka olmak, rakiplerimize göre bir tercih edilme gücü, fiyatlandırma avantajı sağlıyor. Ülkemizi daha ucuz değil, aksine elimizdeki zenginliklerle, değerlerle bu toprakları dünyanın en kaliteli hizmetlerini sunan ve aynı zamanda coğrafyası ile muhteşem bir tatil imkânı yaratan çok daha güçlü bir konum haline getirebiliriz.
Sahip olduğumuz değerlerin başlarına dünyada da alanlarına çok iyi oldukları yaygın olarak bilinen doktorlarımız ve onların sundukları sağlık hizmetleri geliyor. İyi bir strateji ve sağlık özelinde etkin bir markalaşma projesi ile bu 2,5 milyar dolar olan sağlık turizmi gelirimizin 5 milyar dolara ulaşması mümkündür. Devletimizin bu anlamda çok büyük teşvikleri var, bu gelişim Türkiye markasının gücünün artması demek. İşte bu yumuşak güç için stratejik planlar yapmalı, etkin bir şekilde iletişime devam etmeli ve bir standart getirerek, doğru tedavilerle dünyada bu güveni ve bilinirliği hep birlikte kurmalıyız.”