00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
HABERLER
07:00
7 dk
HABERLER
09:00
6 dk
HABERLER
11:00
5 dk
DÜNYA HABERİ
11:07
13 dk
PARANIN HAREKETİ
11:21
16 dk
HABERLER
12:00
6 dk
HABER MASASI
13:30
35 dk
HABERLER
15:00
5 dk
HABERLER
16:00
5 dk
HABERLER
17:30
4 dk
HABERLER
19:00
5 dk
ARAMIZDAN AYRILANLAR
20:30
15 dk
HABERLER
07:00
5 dk
HABERLER
09:00
6 dk
HABERLER
11:00
4 dk
HABERLER
12:01
5 dk
YAPAY ZEKA GÜNLÜĞÜ
14:05
54 dk
HABERLER
16:00
5 dk
HABERLER
17:30
3 dk
HABERLER
19:00
14 dk
DünBugün
Geri dön
Adana107.4
Adana107.4
Ankara96.2
Antalya104.8
Bursa101.4
Çanakkale107.2
Diyarbakır89.6
Gaziantep104.3
Hatay106.1
İstanbul97.8
İzmir91.0
Kahramanmaraş92.3
Kayseri105.5
Kocaeli90.2
Konya88.6
Malatya106.0
Manisa101.0
Mardin92.2
Ordu99.6
Sakarya90.2
Samsun107.7
Sivas104.2
Şanlıurfa95.3
Trabzon102.4
Van88.0
Dünya haritası - Sputnik Türkiye
DÜNYA
Rusya, ABD, Avrupa ve Ortadoğu başta olmak üzere dünyanın dört bir yanından son dakika haberleri, analizler ve özel dosyalar.

İmamoğlu, yapımı durdurulan metro hattının yeniden başladığını duyurdu

© Fotoğraf : Twitter/Ekrem İmamoğluEkrem İmamoğlu
Ekrem İmamoğlu - Sputnik Türkiye
Abone ol
İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Ekrem İmamoğlu, “Uzun zamandır yapımı durdurulmuş olan Kaynarca-Pendik-Tuzla Metro Hattı yapımını yeniden başlatıyoruz. Tabiri caizse bu inşaata sıfırdan başlıyoruz. İhalenin güncellenmiş bedeli 2 milyar 340 milyona tekabül ediyor” dedi.

İBB Başkanı Ekrem İmamoğlu, durdurulan “Kaynarca-Pendik-Tuzla Metro Hattı” yapımının yeniden başlandığını duyurdu. İmamoğlu, çalışmalar için yapılan törende konuştu.

Birgün’ün aktardığı habere göre İmamoğlu'nun açıklamalarından öne çıkanlar şöyle:

‘İhalenin güncellenmiş bedeli 2 milyar 340 milyona tekabül ediyor’

  • Uzun zamandır yapımı durdurulmuş olan Kaynarca-Pendik-Tuzla Metro Hattı” yapımını yeniden başlatıyoruz. Tabiri caizse bu inşaata sıfırdan başlıyoruz. İhalenin güncellenmiş bedeli 2 milyar 340 milyona tekabül ediyor. Bu hat sağlıklı tasarlansa o dönem finansman modeli oluşturulsaydı bugün 730 milyon liraya yakın fiyat farkı ile yüzleşmemiş olacaktık.
  • Toplu ulaşımdaki memnuniyeti artırmak istiyoruz. İstanbul'un toplu ulaşımdaki İstanbullunun ihtiyaçları karşılamak istiyoruz. 30 Ağustos'ta başlattığımız kesintisiz ulaşım sistemi çok değerli bir noktaya ulaştı. Bu konuda zarar ederiz ama yapmalıyız dediğimiz bu hizmet, kâr eden bir duruma dönüşmüş durumda. Cumartesi günleri Yenikapı-Hacıosman hattında 8'li tren hizmetleri vererek yolcu taşımasını yüzde 33 artırmış olacağız."
  • Metro İstanbul şirketimiz yolcuların alışkanlıkları üzerinden yola çıkarak mobil uygulamasını güncelledi. Daha sade bir uygulama ile İstanbullular metro saatlerini öğrenebiliyor. Aynı zamanda biz bu metro hatlarında yine iletişimi sağlama konusunda wifi ve diğer hizmetler konusunda bir çalışma sürdürüyoruz. Gelişmeleri sizlerle mutlaka paylaşacağız.
  • Metrobüs hattının İstanbul için çok yoğun bir hat olduğunu biliyoruz. Buradaki ne yazık ki uzun zamandır yatırım yapılmamasından dolayı eskimişi bir filo ile hizmet sunuyoruz. Bunu hızlı bir şekilde çözüme kavuşturma çabasındayız. Hem otobüs tercihi hem bunun finansmanıyla ilgili sona yaklaşmış durumdayız. Eskiyenlerin yerine 300 tane yeni otobüs alarak süreci destekleyeceğiz.
  • Bütün üst geçitleri, yürüyen merdivenleri ve asansörleri gözden geçiriyoruz. Depreme dayanıklı ve sürdürülebilir verimli bir konuma gelmesi için hareket ediyoruz. Bu da ihmal edilen bir alanın rehabilitasyonu sürecidir
  • Deniz ulaşımında söz verdiğimiz gibi deniz hatlarıyla ilgili ilgiyi artırmayı istiyoruz. Yüzde 3-4 seviyesinde toplu ulaşımdaki payı. Yeni seferler koyacağız. Adalar halkımıza bir müjde vermek istemiştik, 24 saat ulaşımı Adalar ile başlattık.
Haber akışı
0
Tartışmaya katılmak için
giriş yapın ya da kayıt olun
loader
Sohbetler
Заголовок открываемого материала