Habertürk'ten Hayati Arıgan'ın haberine göre, Unilever Türkiye de, sloganın genel nitelikte olduğunu ve kimsenin tekeline verilemeyeceğini belirterek davanın reddini istedi.
Mahkeme, Arapça bir kelime olan 'maşallah'ın 'hey' tabiri ile kullanıldığında hayranlık, hayret, memnunluk, şaşkınlık, yerine göre de sitem ifade ettiğine dikkat çekti. Bu ibarenin reklam filminde ya da hareket içeren klip, sinema gibi eserlerde kullanılmasının kimseyi hak sahibi yapmayacağı belirtilen kararda "Yıllardır pazarcıların 'hey maşallah' şeklinde sanıkları ürüne yönelik tüketiciyi sattığı malın başına toplamak için seslendikleri, çocuklara nazar değmemesi inancı ile 'Hey maşallah' dendiği, başarılı öğrencilere 'Hey maşallah' denilerek duygu ve övgülerini ifade ettikleri" kaydedildi.
Mahkeme, davanın reddine karar verdi.