00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
HABERLER
11:00
5 dk
HABERLER
12:00
5 dk
EN ÇOK OKUNAN 5 HABER
12:31
14 dk
HABERLER
13:00
5 dk
HABERLER
14:00
5 dk
HABERLER
15:00
5 dk
HABERLER
16:00
5 dk
HABERLER
17:00
4 dk
HABERLER
18:00
6 dk
HABERLER
Saat başı başlıkları
11:00
1 dk
HABERLER
Saat başı başlıkları
12:00
1 dk
EN ÇOK OKUNAN 5 HABER
Türkiye neyi takip etti?
12:31
14 dk
HABERLER
Saat başı başlıkları
13:00
1 dk
HABERLER
Saat başı başlıkları
14:00
1 dk
HABERLER
Saat başı başlıkları
15:00
1 dk
HABERLER
Saat başı başlıkları
16:00
1 dk
GÜNDEM DIŞI
Serhat Sarısözen'le Gündem Dışı
16:01
59 dk
HABERLER
Saat başı başlıkları
17:00
1 dk
GÜNDEM DIŞI
Serhat Sarısözen'le Gündem Dışı
17:01
59 dk
HABERLER
Saat başı başlıkları
18:00
1 dk
DünBugün
Geri dön
Adana107.4
Adana107.4
Ankara96.2
Antalya104.8
Bursa101.4
Çanakkale107.2
Diyarbakır89.6
Gaziantep104.3
Hatay106.1
İstanbul97.8
İzmir91.0
Kahramanmaraş92.3
Kayseri105.5
Kocaeli90.2
Konya88.6
Malatya106.0
Manisa101.0
Mardin92.2
Ordu99.6
Sakarya90.2
Samsun107.7
Sivas104.2
Şanlıurfa95.3
Trabzon102.4
Van88.0
 - Sputnik Türkiye
YAŞAM
Türkiye ve dünyadan ilgi çekici yaşam haberleri, toplumsal olaylar, güncel araştırmalar, fotoğraf ve video galerileri.

Facebook Google'a rakip oldu: Haber yayını başladı

© AFP 2023Facebook
Facebook - Sputnik Türkiye
Abone ol
Bir süredir medya kuruluşlarıyla görüşme halinde olan Facebook, 'Instant Articles' isimli girişimi kapsamında, platform üzerinden haber yayını yapmaya başladı.

1.4 milyar aktif kullanıcısı olan sosyal medya devi Facebook, 'Instant Articles' adı verilen girişimi kapsamında, haber sitelerinin içeriklerini kendi platformu üzerinden kullanıcılarına sunuyor.

The New York Times, Buzzfeed, NBC News, National Geographic ve The Guardian'ın aralarında olduğu 9 haber sitesi ile anlaşmaya varan sosyal medya devi, bu sitelerde üretilen haber içeriklerini Facebook'a entegre ederek sitedeki haber paylaşımlarını tek bir platformda topladı.

GELİRLERİN ÇOĞU HABER MEDYA KURULUŞLARINA GİDECEK

Wall Street Journal'da yer alan habere göre, medya kuruluşlarını ikna etmek için bir süredir kapalı kapılar ardından pazarlıklar yapan Facebook, 'Instant Articles'dan elde edilen gelirin büyük bir kısmını bu kuruluşlara bırakacak.

Facebook'ta yer alan haber içeriği üzerinden yapılan reklamlardan elde edilen gelirin tamamı medya kuruluşlarına bırakılacak. Sitedeki bu kısmı ziyaret eden kullanıcılara Facebook tarafından gösterilen reklamlardan elde edilecek gelirin ise sadece yüzde 30'u Facebook'un cebine girecek.

İlk etapta siteyi İngilizce kullanan kişilerin hedef alındığı projenin önümüzdeki günlerde genişleyebileceği ve farklı dillerden yeni haber kaynaklarının projeye dahil olabileceği belirtiliyor.

GOOGLE VE YAHOO'NUN RAKİBİ OLUYOR

Haberlerin sosyal medyadaki etkisini fark eden Google, geçtiğimiz günlerde Avrupalı basın kuruluşlarına üç yıl boyunca 163 milyon dolar yardım yapma teklifi sunmuştu.

Google'ın bu adımının ardından söz konusu projeye start veren Facebook'un Google News ve Yahoo News'ün sektördeki tekelini kırabileceği düşünülüyor.

Haber akışı
0
Tartışmaya katılmak için
giriş yapın ya da kayıt olun
loader
Sohbetler
Заголовок открываемого материала