“Bazen günlük hayatımız içerisinde hızlı bir akışa giriyoruz. Tekstil, turizm gibi sektörlerde kısa bir sezonda yüksek satış ivmesi yakalanması gerekiyor. O zaman reklamlarda gerçekten yapay zekadan destek alınması gerekiyor. Burada metinleri üretken bir dil modeliyle üretmek gerekiyor. Asya’da yaşayan insanların düşünce kalıp yapısı, Türkiye’de veya Avrupa’da yaşayandan çok daha farklı. Özellikle Rusya bölgesinde insanlar satın alma davranışlarını, kendilerini son noktada hayal ederek yaparlar. Mesela biz 2+1 daire almak için araştırma yaparız. Ama onlar, balkonda huzurla oturmak mümkün, çocukların bisiklete binebileceği bir bahçe var mı diye bakar. Bunlarla ilgili görselleri olan reklamlara etkileşim vermeyi tercih ederler. GPT ve görsel oluşturma yapay zekaları, aynı zamanda bir toplumun görselleri nasıl algıladığını ve o toplumun nasıl satın alma davranışları gösterdiğini bilerek bu içerikleri hazırlıyor.”