YAŞAM

Adidas'ın yeni spor sütyen tanıtımı, memeleri tümüyle özgürleştirdi

Yeni kapsayıcı spor sütyen koleksiyonunun tanıtımında değişik yaş, renk ve boyuttan 25 kadının memelerinin fotoğraf serisine yer veren Alman spor giyim devi, merkez binasına da bunun başka bir versiyonunu dev poster olarak astı. Sosyal medya kullanıcılarından kampanyaya hem destek hem köstek geldi.
Sitede oku
Adidas'ın en yeni spor sütyen koleksiyonunun tanıtımı, sosyal medya kullanıcılarında karışık hisler yarattı. Dün "Her şekil ve boyuttaki kadın göğüslerinin desteği ve rahatlığı hak ettiğine inanıyoruz. İşte bu yüzden yeni spor sütyen serimiz 43 stil içeriyor ki, herkes kendine uygun olanı bulabilsin" mesajını paylaşan Alman spor giyim devi, mesajın altında çeşitli yaş, renk ve boyuttan 25 kadının memelerinin fotoğraf serisine yer verdi. Beden olumlaması adına 'destek her şeydir' (#SupportIsEverything) etiketini de kullandı.
YAŞAM
Kıyamet alameti mi?: Victoria’s Secret ilk kez büyük beden modelle çalışıyor

'Adidas'ın yaptığı en iyi şey'

Almanya'nın Herzogenaurach kentindeki Adidas genel merkezinin dış cephesine de çok sayıda kadının çıplak memelerinin dizildiği dev bir poster asıldı. Posterin ortasına "Yeni spor sütyenlerimizi tek bir stilde yapmamamızın sebepleri" yazıldı.
Spor ürünleri devinin dijital stratejisti Ben Mayor White, posterin görüntüsü eşliğinde "Adidas'ın son 2 yılda yaptığı en büyük şey budur. Bunun yapılmasında rol alan herkesi selamlıyoruz" diye tweetlerken, katkılarından ötürü Adidas'ın kadın branşına ve yaratıcı direktör HyperCait'e alkış emojisi gönderdi.
YAŞAM
Trump'ın sivil itaatsizlikle suçladığı Kaepernick, Nike'ın yeni reklam yüzü

'Göğüsler doğaldır, beden algısı normalleştirilmeli'

Adidas'ın hem de geleneksel spor sütyen formatına hem de kadın memelerinin tabulaştırılmasına karşı çıkan çıplak kampanyasına, tahmin edileceği üzere, sosyal medyada hem destek hem muhalefet geldi. Olumsuz yorumlara Adidas'ın "İnsan vücudunu normalleştirmek ve gelecek nesillere utanmalarına gerek olmadan kendilerinden emin hissetmeleri için ilham vermek önemlidir", "Göğüslere sahip olmak tamamen doğaldır. Bunu kutlamaktan mutluyuz ve kutlamayı devam ettirebilmemiz için bunu kaldırmayacağız" gibi açıklayıcı yanıtlar göndermesi ayrıca dikkat çekti.
YAŞAM
Reklam yüzü olarak Kaepernick'i seçen Nike'a boykot

'ABD'de olsa dava bombardımanına uğrardı'

@LadyGrey1111, "Muhteşem bir reklam panosu! Tüm şekil ve büyüklükteki göğüsleri cinsel olmayan şekilde görmek, zihin açıcı. Buna müdahil olup onay alan herkes büyük iş çıkarmış" diyerek destek verdi.
@Pushthekush2 "12 yaşında olsaydım beni çalılıkların arasında gizlenirken bulurdunuz" esprisini yaptı.
DÜNYA
Trump'tan Nike'a salvolar
@HashMonie, ABD'de böyle bir şey yapılamayacağına dikkat çekerek "Sağdan soldan davalar havada uçuşurdu. İncinmiş duygular ve insanlar. Muhakkak işin içine ırksal bir şeyler de katarlardı" yorumunda bulundu.

'Darısı erkek sporcu külotlarının başına'

@Louise_mtn_wmn. erkek sporcu alt çamaşırları için de benzer bir kampanya yapılması temennisinde bulundu.
YAŞAM
Adidas’ın 'Sovyetler Birliği koleksiyonu', Litvanya'yı kızdırdı
Sunumdan bu kadar hoşlanmayanlar da çıktı. @Machtyn, "Ben ofis ortamındayken böyle bir şey asılmamış olması GERÇEKTEN iyi bir şey" diyerek ekledi: "Ve evet, insan vücudunun güzel olduğuna inanıyorum, ama bu kocalarını ve bebeklerini ilgilendiren kısımlarını görme isteği ya da ihtiyacı içinde olduğu anlamına gelmez."
Yorum yaz