https://anlatilaninotesi.com.tr/20250806/tuketici-konfederasyonundan-radyo-sputnike-odul-1098398000.html
Tüketici Konfederasyonu'ndan Radyo Sputnik’e ödül
Tüketici Konfederasyonu'ndan Radyo Sputnik’e ödül
Sputnik Türkiye
Tüketici Konfederasyonu tarafından Radyo Sputnik’e tüketici hareketine verilen destek ve katkılardan dolayı “Şükran Ödülü” verildi. 06.08.2025, Sputnik Türkiye
2025-08-06T12:35+0300
2025-08-06T12:35+0300
2025-08-06T14:03+0300
okan aslan i̇le gün ortasi
radyo sputnik
radyo
radyo
tükonfed
tüketici konfederasyonu
ödül
aydın ağaoğlu
tüketici
tüketici hakem heyeti
https://cdn.img.anlatilaninotesi.com.tr/img/07e9/08/06/1098399887_0:246:1200:921_1920x0_80_0_0_5ad0f351cd18939f27018613e83427fe.jpg
TÜKONFED Başkanı Aydın Ağaoğlu ve TÜKONFED Başkan Vekili İbrahim Güllü, Radyo Sputnik’te yayınlanan Okan Aslan’la Gün Ortası programının konuğu oldu. Radyo Sputnik’te yayınlanan Okan Aslan’la Gün Ortası programın her çarşamba günü gerçekleştirilen “Tüketici Masası” bölümüne tüketici hareketine verilen destek ve katkılardan dolayı “Şükran Ödülü” verildi. Ödül, TÜKONFED Başkanı Aydın Ağaoğlu ve TÜKONFED Başkan Vekili İbrahim Güllü, tarafından Radyo Sputnik adına Okan Aslan’a takdim edildi.Programda ödülle ilgili konuşan Aydın Ağaoğlu şöyle konuştu:'İnternet aramalarında yetkili servis diye çıkan firmalar genellikle sahte'Tüketicilerin yaşadığı sorunları ve çözümleri dile getiren Aydın Ağaoğlu, özellikle sahte teknik servislerle ilgili dikkatli olunması gerektiğini belirterek şunları söyledi:Cayma bedelleri konusundaki uygulamalara da değinen Ağaoğlu, şöyle konuştu:
Sputnik Türkiye
feedback.tr@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2025
Okan Aslan
https://cdn.img.anlatilaninotesi.com.tr/img/07e7/0b/09/1077236947_512:0:2560:2048_100x100_80_0_0_aa6272cc6f94406d8cf86e01efedc89b.jpg
Okan Aslan
https://cdn.img.anlatilaninotesi.com.tr/img/07e7/0b/09/1077236947_512:0:2560:2048_100x100_80_0_0_aa6272cc6f94406d8cf86e01efedc89b.jpg
SON HABERLER
tr_TR
Sputnik Türkiye
feedback.tr@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://cdn.img.anlatilaninotesi.com.tr/img/07e9/08/06/1098399887_0:133:1200:1033_1920x0_80_0_0_f87d8b122a070e66255bee9aceffe0f9.jpgSputnik Türkiye
feedback.tr@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Okan Aslan
https://cdn.img.anlatilaninotesi.com.tr/img/07e7/0b/09/1077236947_512:0:2560:2048_100x100_80_0_0_aa6272cc6f94406d8cf86e01efedc89b.jpg
radyo sputnik, radyo, radyo, tükonfed, tüketici konfederasyonu, ödül, aydın ağaoğlu, tüketici, tüketici hakem heyeti, tüketici mahkemesi, tüketici hakları
radyo sputnik, radyo, radyo, tükonfed, tüketici konfederasyonu, ödül, aydın ağaoğlu, tüketici, tüketici hakem heyeti, tüketici mahkemesi, tüketici hakları
Tüketici Konfederasyonu'ndan Radyo Sputnik’e ödül
12:35 06.08.2025 (güncellendi: 14:03 06.08.2025) Tüketici Konfederasyonu tarafından Radyo Sputnik’e tüketici hareketine verilen destek ve katkılardan dolayı “Şükran Ödülü” verildi.
TÜKONFED Başkanı Aydın Ağaoğlu ve TÜKONFED Başkan Vekili İbrahim Güllü, Radyo Sputnik’te yayınlanan Okan Aslan’la Gün Ortası programının konuğu oldu.
Radyo Sputnik’te yayınlanan Okan Aslan’la Gün Ortası programın her çarşamba günü gerçekleştirilen “Tüketici Masası” bölümüne tüketici hareketine verilen destek ve katkılardan dolayı “Şükran Ödülü” verildi.
Ödül, TÜKONFED Başkanı Aydın Ağaoğlu ve TÜKONFED Başkan Vekili İbrahim Güllü, tarafından Radyo Sputnik adına Okan Aslan’a takdim edildi.
Programda ödülle ilgili konuşan Aydın Ağaoğlu şöyle konuştu:
Bu ödülü sadece Radyo Sputnik’e değil, tamamen gönüllü olarak, hiçbir menfaat beklemeden tüketici hareketine emek veren teşkilatımızın tüm mensuplarına ithaf ediyorum.
'İnternet aramalarında yetkili servis diye çıkan firmalar genellikle sahte'
Tüketicilerin yaşadığı sorunları ve çözümleri dile getiren Aydın Ağaoğlu, özellikle sahte teknik servislerle ilgili dikkatli olunması gerektiğini belirterek şunları söyledi:
İnternet aramalarında yetkili servis diye çıkan firmalar genellikle sahte. Servisten sonra mutlaka fiş, fatura ya da dekont alınmalı. Aksi halde tüketici hakkını arayamaz.
Cayma bedelleri konusundaki uygulamalara da değinen Ağaoğlu, şöyle konuştu:
6502 sayılı "Tüketici Kanunu" oldukça açık. Bir yıldan uzun süreli aboneliklerde tüketici dilediği zaman, gerekçe göstermeden, cezai şart ödemeden cayma hakkına sahiptir. Fakat Ticaret Bakanlığı’nın farklı yorumları nedeniyle tüketici mağdur ediliyor.