00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
HABERLER
11:00
5 dk
HABERLER
12:00
5 dk
EN ÇOK OKUNAN 5 HABER
12:30
17 dk
HABERLER
13:00
5 dk
HABERLER
14:00
5 dk
HABERLER
15:00
4 dk
HABERLER
16:00
5 dk
HABERLER
17:00
5 dk
HABERLER
18:00
7 dk
HABERLER
07:00
6 dk
HABERLER
09:00
5 dk
HABERLER
11:00
5 dk
PARANIN HAREKETİ
11:20
18 dk
HABERLER
12:00
5 dk
90 SANİYE
13:28
2 dk
HABERLER
15:00
4 dk
HABERLER
16:00
5 dk
EKSEN
Ceyda Karan'la Eksen
16:05
84 dk
HABERLER
Saat başı başlıkları
17:30
1 dk
HABERLER
Saat başı başlıkları
18:00
1 dk
HABERLER
Saat başı başlıkları
19:00
1 dk
BÖLGENİN KALBİ
Ceyhun Bozkurt'la Bölgenin Kalbi
19:05
84 dk
DünBugün
Geri dön
Adana107.4
Adana107.4
Ankara96.2
Antalya104.8
Bursa101.4
Çanakkale107.2
Diyarbakır89.6
Gaziantep104.3
Hatay106.1
İstanbul97.8
İzmir91.0
Kahramanmaraş92.3
Kayseri105.5
Kocaeli90.2
Konya88.6
Malatya106.0
Manisa101.0
Mardin92.2
Ordu99.6
Sakarya90.2
Samsun107.7
Sivas104.2
Şanlıurfa95.3
Trabzon102.4
Van88.0
Gündem dışı - Sputnik Türkiye, 1920
GÜNDEM DIŞI
Gündelik koşuşturmacada gözden kaçanlar; bilimden sanata, tiyatrodan sinemaya, seyahat alternatiflerinden modaya, festivallerden konserlere her şey Serhat Sarısözen’le Gündem Dışı’nda.

Satış stratejisti Ümit Ünker: Dünyanın en iyi satışçıları bebeklerdir çünkü ağlayarak her istediklerini elde ederler

Satış stratejisti Ümit Ünker:” Dünyanın en iyi satışçıları bebeklerdir çünkü ağlayarak her istediklerini elde ederler”
Abone ol
Satış stratejisti ve satış eğitmeni Ümit Ünker, Serhat Sarısözen’le Gündem Dışı’nda stüdyo konuğu oldu.
Müşteri odaklılık, işletmenin tüm faaliyetlerinde müşterilerin ihtiyaçlarını ve beklentilerini ön planda tutmayı gerektirir diyen Ümit Ünker, şöyle konuştu:
Bu yaklaşım, müşterilerin işletme ile olan tüm etkileşimlerinde memnuniyet sağlamayı hedefler. Müşteri odaklı işletmeler, müşterilerin geribildirimlerine önem verir ve bu geribildirimleri hizmetlerini iyileştirmek için kullanır. Müşteri odaklılık, müşteri memnuniyetinin temelidir ve işletmelerin uzun vadeli başarıları için kritik öneme sahiptir.
İyi bir satış becerisi doğuştan gelmez, öğrenilebilir. Teknikerini bildiğinizde iyi bir satıcı olabilirsiniz ifadelerini kullanan Ünker, sözlerine şöyle devam etti:
Bir şirkete parayı sokan tek departman satıştır; bunun dışındaki her departman para harcar. Dünyanın en iyi satışçıları bebeklerdir çünkü ağlayarak her istediklerini elde ederler. İyi bir satıcı kendisiyle çalıştığında neyi kazanacağını anlatan satıcıdır; daha iyisi kendisiyle çalışmadığında neyi kaybedeceğini anlatan satıcıdır.
Güven oluşturma, müşteri ile uzun vadeli ilişkiler kurmanın temel taşıdır. Güven, müşteri memnuniyetini ve sadakatini artırır ve müşterilerin işletmeye olan bağlılığını güçlendirir şeklinde konuşan Ünker, sözlerini şu ifadelerle sonlandırdı.

Güven oluşturmanın yolu dürüstlük, şeffaflık ve tutarlılık ilkelerine dayalıdır. Güven oluşturan işletmeler, müşteri sadakatini ve memnuniyetini artırmada daha başarılıdır. Teknoloji kullanımı, müşteri verilerini güvenli bir şekilde yönetmek ve müşteri güvenini artırmak için önemli bir araçtır. Güven oluşturma, işletmelerin uzun vadeli başarılarını sürdürülebilir kılmaları için stratejik bir öncelik olmalıdır.

Haber akışı
0
Tartışmaya katılmak için
giriş yapın ya da kayıt olun
loader
Sohbetler
Заголовок открываемого материала