00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
HABERLER
07:00
7 dk
HABERLER
09:00
6 dk
HABERLER
11:00
5 dk
DÜNYA HABERİ
11:07
13 dk
PARANIN HAREKETİ
11:21
16 dk
HABERLER
12:00
6 dk
HABER MASASI
13:30
35 dk
HABERLER
15:00
5 dk
HABERLER
16:00
5 dk
HABERLER
17:30
4 dk
HABERLER
19:00
5 dk
ARAMIZDAN AYRILANLAR
20:30
15 dk
HABERLER
07:00
5 dk
HABERLER
09:00
6 dk
HABERLER
11:00
4 dk
HABERLER
12:01
5 dk
YAPAY ZEKA GÜNLÜĞÜ
14:05
54 dk
HABERLER
16:00
5 dk
HABERLER
17:30
3 dk
HABERLER
19:00
14 dk
DünBugün
Geri dön
Adana107.4
Adana107.4
Ankara96.2
Antalya104.8
Bursa101.4
Çanakkale107.2
Diyarbakır89.6
Gaziantep104.3
Hatay106.1
İstanbul97.8
İzmir91.0
Kahramanmaraş92.3
Kayseri105.5
Kocaeli90.2
Konya88.6
Malatya106.0
Manisa101.0
Mardin92.2
Ordu99.6
Sakarya90.2
Samsun107.7
Sivas104.2
Şanlıurfa95.3
Trabzon102.4
Van88.0
 - Sputnik Türkiye, 1920
EKONOMİ PANORAMA
Dünya ekonomisinin yörüngesi, artık farklı dönüyor.Dijitalleşme, inovasyon, girişimcilik ve yeni teknoloji.Bizleri neler beklediğini de bilmemiz şart. Değişimin içinde yaşarken, bunları ne kadar takip edebiliyoruz? Erdal Kaplanseren’le Ekonominin Panoraması, her Pazartesi ve Çarşamba saat 15.00’te

Z kuşağı vaktini nasıl harcıyor?

Erdal Kaplanseren'le Ekonomi Panorama
Abone ol
Erdal Kaplanseren, uluslararası kuruluşların raporlarına göre Z kuşağı erkeklerinin ve kadınlarının, vakitlerini nasıl harcamayı tercih ettiğini aktardı.
Morning Consult'ın ağustos ayında yayınladığı bir rapora göre, Z kuşağındaki erkeklerin ve kadınların para harcama alışkanlıkları ve boş zaman aktivitelerinde belirgin farklılıklar tespit edildi.
Araştırmacılar, Z kuşağı erkekleri ve kadınları arasındaki temel farklardan birinin, sosyal medya platformu tercihinde öne çıktığını belirtti. Z kuşağı kadınlarının TikTok ve Pinterest gibi uygulamaları tercih ettiği, erkeklerinin ise Reddit ve X gibi uygulamalara yöneldiği kaydedildi.
Z kuşağı erkeklerinin video oyunları ve haber kaynaklarına ilgisinin fazla olduğu ve vaktinin çoğunu bu mecralarda harcadığı ifade edilirken, Z kuşağı kadınlarının da Intsagram gibi etkileşim ve topluluk hissi veren uygulamalarda daha çok vakit geçirdiği aktarıldı. Online dizi ve film izleme platformlarında ise Z kuşağı kadınlarının izleme sürelerinin, erkeklerden daha fazla olduğu belirtildi.
Z kuşağının önemli bir kısmının finansal güvensizlik hissettiği belirtilirken, tasarruf yöntemi olarak olarak harcama yapmama, 100 zarf veya nakit doldurma gibi yöntemleri tercih ettiği kaydedildi.
Haber akışı
0
Tartışmaya katılmak için
giriş yapın ya da kayıt olun
loader
Sohbetler
Заголовок открываемого материала