https://anlatilaninotesi.com.tr/20241007/1088925462.html
Z kuşağı vaktini nasıl harcıyor?
Z kuşağı vaktini nasıl harcıyor?
Sputnik Türkiye
Erdal Kaplanseren, uluslararası kuruluşların raporlarına göre Z kuşağı erkeklerinin ve kadınlarının, vakitlerini nasıl harcamayı tercih ettiğini aktardı. 07.10.2024, Sputnik Türkiye
2024-10-07T15:04+0300
2024-10-07T15:04+0300
2024-10-11T13:30+0300
ekonomi panorama
radyo
radyo
radyo sputnik
z kuşağı
https://cdn.img.anlatilaninotesi.com.tr/img/07e8/0a/0a/1089044837_0:0:1600:900_1920x0_80_0_0_a64ae35152ed3fb105c15feff430df69.jpg
Erdal Kaplanseren'le Ekonomi Panorama
Sputnik Türkiye
Erdal Kaplanseren'le Ekonomi Panorama
Morning Consult'ın ağustos ayında yayınladığı bir rapora göre, Z kuşağındaki erkeklerin ve kadınların para harcama alışkanlıkları ve boş zaman aktivitelerinde belirgin farklılıklar tespit edildi.Araştırmacılar, Z kuşağı erkekleri ve kadınları arasındaki temel farklardan birinin, sosyal medya platformu tercihinde öne çıktığını belirtti. Z kuşağı kadınlarının TikTok ve Pinterest gibi uygulamaları tercih ettiği, erkeklerinin ise Reddit ve X gibi uygulamalara yöneldiği kaydedildi.Z kuşağı erkeklerinin video oyunları ve haber kaynaklarına ilgisinin fazla olduğu ve vaktinin çoğunu bu mecralarda harcadığı ifade edilirken, Z kuşağı kadınlarının da Intsagram gibi etkileşim ve topluluk hissi veren uygulamalarda daha çok vakit geçirdiği aktarıldı. Online dizi ve film izleme platformlarında ise Z kuşağı kadınlarının izleme sürelerinin, erkeklerden daha fazla olduğu belirtildi.Z kuşağının önemli bir kısmının finansal güvensizlik hissettiği belirtilirken, tasarruf yöntemi olarak olarak harcama yapmama, 100 zarf veya nakit doldurma gibi yöntemleri tercih ettiği kaydedildi.
Sputnik Türkiye
feedback.tr@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2024
Erdal Kaplanseren
https://cdn.img.anlatilaninotesi.com.tr/img/07e6/0c/07/1064297095_95:0:539:444_100x100_80_0_0_5e2c61fa252c6eb025b015dbf4f7b226.jpg
Erdal Kaplanseren
https://cdn.img.anlatilaninotesi.com.tr/img/07e6/0c/07/1064297095_95:0:539:444_100x100_80_0_0_5e2c61fa252c6eb025b015dbf4f7b226.jpg
SON HABERLER
tr_TR
Sputnik Türkiye
feedback.tr@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://cdn.img.anlatilaninotesi.com.tr/img/07e8/0a/0a/1089044837_400:0:1600:900_1920x0_80_0_0_498550b0e5d6b35611fefef1ae6ed5bd.jpgSputnik Türkiye
feedback.tr@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Erdal Kaplanseren
https://cdn.img.anlatilaninotesi.com.tr/img/07e6/0c/07/1064297095_95:0:539:444_100x100_80_0_0_5e2c61fa252c6eb025b015dbf4f7b226.jpg
аудио, radyo, radyo, radyo sputnik, z kuşağı
аудио, radyo, radyo, radyo sputnik, z kuşağı
Z kuşağı vaktini nasıl harcıyor?
15:04 07.10.2024 (güncellendi: 13:30 11.10.2024) Erdal Kaplanseren, uluslararası kuruluşların raporlarına göre Z kuşağı erkeklerinin ve kadınlarının, vakitlerini nasıl harcamayı tercih ettiğini aktardı.
Morning Consult'ın ağustos ayında yayınladığı bir rapora göre, Z kuşağındaki erkeklerin ve kadınların para harcama alışkanlıkları ve boş zaman aktivitelerinde belirgin farklılıklar tespit edildi.
Araştırmacılar, Z kuşağı erkekleri ve kadınları arasındaki temel farklardan birinin, sosyal medya platformu tercihinde öne çıktığını belirtti. Z kuşağı kadınlarının TikTok ve Pinterest gibi uygulamaları tercih ettiği, erkeklerinin ise Reddit ve X gibi uygulamalara yöneldiği kaydedildi.
Z kuşağı erkeklerinin video oyunları ve haber kaynaklarına ilgisinin fazla olduğu ve vaktinin çoğunu bu mecralarda harcadığı ifade edilirken, Z kuşağı kadınlarının da Intsagram gibi etkileşim ve topluluk hissi veren uygulamalarda daha çok vakit geçirdiği aktarıldı. Online dizi ve film izleme platformlarında ise Z kuşağı kadınlarının izleme sürelerinin, erkeklerden daha fazla olduğu belirtildi.
Z kuşağının önemli bir kısmının finansal güvensizlik hissettiği belirtilirken, tasarruf yöntemi olarak olarak harcama yapmama, 100 zarf veya nakit doldurma gibi yöntemleri tercih ettiği kaydedildi.