00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
HABERLER
07:00
7 dk
HABERLER
09:00
6 dk
HABERLER
11:00
5 dk
DÜNYA HABERİ
11:10
10 dk
PARANIN HAREKETİ
11:21
8 dk
HABERLER
12:00
4 dk
HAFTANIN KEYFİ
14:06
54 dk
HABERLER
15:00
8 dk
HABERLER
16:00
6 dk
HABERLER
18:00
14 dk
HABERLER
19:00
16 dk
ÖZEL HABER
Geçmişten günümüze akan miras: İstanbul’un su yolları
07:30
4 dk
HABERLER
11:00
8 dk
HABERLER
12:00
7 dk
HABERLER
Saat başı başlıkları
13:00
1 dk
ÖZEL RÖPORTAJ
Beyazıt Karataş: ABD'nin çıkarına ters düşerseniz F-35'ler 'uçan bir çöp' olarak kalabilir
13:43
7 dk
HABERLER
Saat başı başlıkları
14:00
1 dk
ÖZEL HABER
SGK Uzmanı Melis Elmen: Yeni doğum yapacak annelere destek yolda
14:33
3 dk
HABERLER
Saat başı başlıkları
15:00
1 dk
SESLİ HABER
Suç makinesi yine serbest
15:41
2 dk
HABERLER
Saat başı başlıkları
16:00
1 dk
SESLİ HABER
Dünya F-35’i tartışıyor: ‘ABD istemezse uçamaz’
16:33
5 dk
HABERLER
Saat başı başlıkları
17:00
1 dk
SESLİ HABER
Rusya'da en fazla "Altın Vize"yi Türk vatandaşları aldı
17:33
2 dk
HABERLER
Saat başı başlıkları
18:00
1 dk
SESLİ HABER
Milli sporcu Şahika Ercümen Baykal Gölü'ne buz altı dalış yaptı
18:24
1 dk
SESLİ HABER
Nazilerin Ukrayna’daki katliamlara ilişkin yeni belgeler ortaya çıktı.
18:42
1 dk
SESLİ HABER
Trump’ın başlattığı yeni küresel vergi dönemi: Çok uluslu şirketler etkilenecek
19:00
4 dk
SESLİ HABER
Birçok sektörde üretim kapasiteleri boşa çıktı: Rekabet yoğun, pazarlar ise durgun
19:17
3 dk
SESLİ HABER
El yazısı dijital dünyanın neresinde?
19:29
1 dk
SESLİ HABER
Akciğer kanserini ilerleten yeni etmen bulundu: Şeker
19:38
2 dk
SESLİ HABER
Çin’in 32 milyar dolarlık dev pazarı: Evcil hayvan klonlama
20:00
2 dk
SESLİ HABER
Sektörler arası sirkülasyon kritik seviyede: En önemli neden ücretler
20:15
4 dk
ÖZEL HABER
Polisin sert müdahalesine maruz kalan RT kameramanı Radyo Sputnik’e konuştu: Suç duyurusunda bulunacağım
20:32
6 dk
ÖZEL HABER
Silivri Cezaevi’nin tarihi: Kumpas davalarından İmamoğlu’na
20:46
7 dk
SESLİ HABER
TKP'den Özgür Özel'e tepki: Türkiye'den 'renkli devrim' çıkaramazsınız
21:02
4 dk
ÖZEL HABER
142 yıldır tamamlanamayan yapı: Sagrada Familia
21:32
7 dk
ÖZEL HABER
Ekrem İmamoğlu için ‘Siirt modeli’ gündemde
21:51
4 dk
ÖZEL HABER
Merkez Bankası'nın döviz satışı: Cebimizden mi çıkıyor, kâra mı dönüşüyor?
22:01
3 dk
ÖZEL RÖPORTAJ
Kennedy belgelerinden İsrail çıktı
22:10
17 dk
ÖZEL HABER
Uzman Diyetisyen anlattı: Ramazan sonrası doğru beslenme nasıl olmalı?
22:39
3 dk
SESLİ HABER
IQAir Raporu açıklandı: Dünyanın en kirli havası hangi ülkelerde?
22:49
2 dk
SESLİ HABER
Bedeniniz yeterince dinleniyor mu? Uzmanlar 6 saate karşı uyarıyor
23:01
2 dk
SESLİ HABER
Kiracılara 'tadilat masrafı' uyarısı: Evdeki demirbaşları boyayan kiracıların başı ev sahibi ile derde girebilir
23:15
5 dk
SESLİ HABER
Türk nüfusu yaşlanıyor: Yaşlı nüfusun oranında artış
23:28
3 dk
ÖZEL HABER
Elektrik çarpması hissi yaşayanlar için nedenleri ve çözüm yolları
23:40
7 dk
DünBugün
Geri dön
Adana107.4
Adana107.4
Ankara96.2
Antalya104.8
Bursa101.4
Çanakkale107.2
Diyarbakır89.6
Gaziantep104.3
Hatay106.1
İstanbul97.8
İzmir91.0
Kahramanmaraş92.3
Kayseri105.5
Kocaeli90.2
Konya88.6
Malatya106.0
Manisa101.0
Mardin92.2
Ordu99.6
Sakarya90.2
Samsun107.7
Sivas104.2
Şanlıurfa95.3
Trabzon102.4
Van88.0
 - Sputnik Türkiye, 1920
YENİ ŞEYLER REHBERİ
Teknoloji alanında yaşanan tüm gelişmeler, trendler ve teknolojinin günlük hayata yansımaları, Serhat Ayan'ın hazırlayıp sunduğu Yeni Şeyler Rehberi'nde.

Çağrı merkezi sektöründe yapay zeka kullanımı

Serhat Ayan'la Yapay Zeka Günlüğü
Abone ol
Tempo BPO Büyümeden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Hüseyin Özkale, Serhat Ayanl’a Yapay Zeka Günlüğü’ne konuk oldu.
Tempo BPO’yu tanıtan Hüseyin Özkale, şunları söyledi:

“Tempo, 2002 yılında kurulmuş bir dış kaynak firmasıdır. 40’ın üzerinde kuruma hizmet veriyoruz. 4 bin çalışanla 7 farklı konumda hizmet veriyoruz. Almanya tarafında da operasyonlarımız var bir Türk şirketi olarak. Kendimden bahsedecek olursam, 6 aydır Tempo BPO’da Büyümeden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı olarak görev alıyorum. Bundan önce de farklı teknoloji firmalarında satış departmanlarında çeşitli sorumluluklarım oldu.”

Yapay zekanın dünya çapında önemli bir alan haline geldiğinin altını çizen Özkale, çağrı merkezi sektöründe yapay zeka kullanımına dikkat çekti:
“Hem Türkiye’de hem de dünyada, çağrı merkezleri sektöründe yapay zeka önemli bir başlık haline geldi. Çağrı merkezi sektöründe verimlilik artışı sağlanıyor otomasyonlarla beraber. Yapay zeka, müşteri memnuniyetini artırıyor. Chat bot sayesinde müşterilere daha iyi hizmet verebiliyoruz. Aynı zamanda çağrı merkezi operasyonlarında çalışan personeller için yapay zeka yardımcı araçları da var. Bu sektörde her geçen gün daha fazla yapay zeka kullanılıyor. 2023’te paylaşılan bir rapora göre, müşteri hizmetlerinde 2025 yılına kadar yüzde 40’a varan oranlarda yapay zeka destekli çözümler kullanılacağı öngörülüyor. Müşteri hizmetleri operasyonlarında hem müşteriler hem çalışanlar için yapay zeka çözümleri daha da fazla kullanılmaya başlanacak.”
Türkiye’nin yapay zeka uyumunun oldukça ileri seviyede olduğunu belirten Hüseyin Özkale şu ifadeleri kullandı:
“Burada Türkiye’ye özel bir başlık açmak isterim. Türkiye hem stratejik konumu hem de genç nüfusu itibarıyla, sektörde dünyadaki önemli pazarlardan biri haline geldi. Son senelerde sektör yüzde 10’un üzerinde büyüme kaydetti. Ülkemizin genç nüfusunun etkisi ve çağrı merkezi sektörünün gelişmiş olması sebebiyle, yapay zeka destekli çözümlere adaptasyon oranımız yüksek. Biz, ortaklarımızla birlikte doğru yapay zeka ürünlerini doğru firmalarda kullandırmak için yoğun mesai harcıyoruz. Sektörler bazında bakarsak hem telekomünikasyon hem de bankacılık sektörü, yapay zeka kullanımlarında daha ön planda. E-ticaret alanındaki örnekler de oldukça başarılı. Ürün bazında bakarsak görüştüğümüz şirketlerin araştırdığı iki konu başlığı öne çıkıyor. Birincisi, yapay zeka destekli chat bot çözümlerinin kullanılması. İkincisi de müşteri hizmetlerindeki temsilcilerin destek verirken, gerçek zamanlı olarak müşteriye sunabileceği çözümlerin önüne çıkması.”
Özkale, sektörde önemli olanın doğru ürünü, doğru kurumla, faydalı şekilde eşitlemek olduğunun altını çizdi:
“Biz Tempo BPO olarak doğru ürünleri doğru kurumlarla eşleştirmek için bir ürün skalası geliştirdik. 25 farklı ürün ve hizmet geliştirdik. Bunların bir kısmı oluşturduğumuz yapılar, bir kısmı yatırım yaptığımız ortaklarımız ve bir kısmı da dışarıdan ortaklarımız kapsamında yapılıyor. Doğru ürünü doğru kurumla, faydalı bir şekilde eşleştirmek hedefimiz. Yapay zeka ile ilgili çok fazla ürün ve çok fazla hizmet var. Orta ölçekli veya yüksek ölçekli kurumların mesaisi, doğru ürünü bulmakta her daim yeterli kalmayabiliyor.”
Haber akışı
0
Tartışmaya katılmak için
giriş yapın ya da kayıt olun
loader
Sohbetler
Заголовок открываемого материала