00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
HABERLER
07:00
7 dk
HABERLER
09:00
6 dk
HABERLER
11:00
5 dk
DÜNYA HABERİ
11:07
13 dk
PARANIN HAREKETİ
11:21
16 dk
HABERLER
12:00
6 dk
HABER MASASI
13:30
35 dk
HABERLER
15:00
5 dk
HABERLER
16:00
5 dk
HABERLER
17:30
4 dk
HABERLER
19:00
5 dk
ARAMIZDAN AYRILANLAR
20:30
15 dk
HABERLER
07:00
5 dk
HABERLER
09:00
6 dk
HABERLER
11:00
4 dk
HABERLER
12:01
5 dk
YAPAY ZEKA GÜNLÜĞÜ
14:05
54 dk
HABERLER
16:00
5 dk
HABERLER
17:30
3 dk
HABERLER
19:00
14 dk
DünBugün
Geri dön
Adana107.4
Adana107.4
Ankara96.2
Antalya104.8
Bursa101.4
Çanakkale107.2
Diyarbakır89.6
Gaziantep104.3
Hatay106.1
İstanbul97.8
İzmir91.0
Kahramanmaraş92.3
Kayseri105.5
Kocaeli90.2
Konya88.6
Malatya106.0
Manisa101.0
Mardin92.2
Ordu99.6
Sakarya90.2
Samsun107.7
Sivas104.2
Şanlıurfa95.3
Trabzon102.4
Van88.0
Para - hesap makinesi  - Sputnik Türkiye, 1920
EKONOMİ
Türkiye ve dünyadan ekonomi alanındaki güncel gelişmeler, para piyasalarındaki son durum. Kredi kuruluşları değerlendirmesi ve diğer tüm gelişmeler.

Rus uzman: Rusya pazarına girmeyi planlayan markaların yarısından fazlası Türk

© Пресс-служба МИД РФ / Multimedya arşivine gidinTürkiye Rusya bayrak
Türkiye Rusya bayrak - Sputnik Türkiye, 1920, 15.09.2023
Abone ol
Rus Nikoliers şirketinin analitik departmanı direktörü Veronika Lejneva, Rusya pazarına girmeyi planlayan yabancı markaların yarısından fazlasının Türk olduğunu belirtti.
Rus emlak şirketi Nikoliers’in analitik departmanı direktörü Veronika Lejneva. Sputnik’e demecinde 2023-2024'te Rusya pazarına girmeyi planlayan yabancı markaların yarısından fazlasının Türk olduğunu söyledi.
Başta Hindistan, İran ve Türkiye olmak üzere çeşitli ülkelerden markaların Rusya pazarına girmeyi planladıklarını belirten Lejneva. “Bunların 24'ü Türkiye'den (Rusya pazarına girmeye hazır markaların yüzde 53'ü), 8’i İran'dan (yüzde 18), 3’ü de Hindistan'dan (yüzde7). Yüzde 80 payla en çok geleneksel olarak 'giyim ve ayakkabı'. Yemek sektörü yüzde11, aksesuar, ev eşyaları, kozmetik ve parfüm kategorilerinin her biri yüzde 3 paya sahip” dedi.
Ayrıca Güney Kore'den giyim markaları ‘8 seconds’ ve ‘Juun.J’, İtalya'dan Deha'nın da Rusya'ya gelmeye hazır olduğunu belirten uzman, aile mağaza zinciri Marwin by Meloman ve Kazakistan'dan giyim markası Kirpi'nin yanı sıra Belarus'tan parfüm şirketi Azmirli'nin de Rusya pazarına girmeyi planlayan diğer markalar olduğunu kaydetti.
Haber akışı
0
Tartışmaya katılmak için
giriş yapın ya da kayıt olun
loader
Sohbetler
Заголовок открываемого материала