00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
HABERLER
07:00
5 dk
HABERLER
09:00
6 dk
HABERLER
11:00
4 dk
HABERLER
12:01
5 dk
YAPAY ZEKA GÜNLÜĞÜ
14:05
54 dk
HABERLER
16:00
5 dk
HABERLER
17:30
3 dk
HABERLER
19:00
14 dk
HABERLER
Saat başı başlıkları
07:00
1 dk
SEYİR HALİ
Ali Çağatay'la Seyir Hali
07:01
119 dk
HABERLER
Saat başı başlıkları
09:00
1 dk
YERİ VE ZAMANI
Güçlü Özgan'la Yeri ve Zamanı
09:05
115 dk
HABERLER
Saat başı başlıkları
11:00
1 dk
DÜNYA HABERİ
Dünyadan öne çıkan başlıklar
11:06
22 dk
PARANIN HAREKETİ
Ekonomide neler oluyor?
11:21
20 dk
ENERJİNİN SEYRİ
Enerji sektöründe öne çıkan başlıklar
11:45
20 dk
GÜN ORTASI
Okan Aslan'la Gün Ortası
12:05
85 dk
HABER MASASI
Selin Yazıcı, Ebru Dönmez ve Serkan Baştımar'la Haber Masası
13:30
35 dk
HAFTANIN KEYFİ
Serhat Ayan'la Haftanın Keyfi
14:05
55 dk
HABERLER
Saat başı başlıkları
15:00
1 dk
ÇALIŞMA HAYATIM
Melis Elmen'le Çalışma Hayatım
15:05
55 dk
HABERLER
Saat başı başlıkları
16:00
1 dk
EKSEN
Ceyda Karan'la Eksen
16:01
89 dk
HABERLER
Saat başı başlıkları
17:30
1 dk
YOL ARKADAŞI
Mustafa Hoş'la Yol Arkadaşı
17:33
87 dk
HABERLER
Saat başı başlıkları
19:00
1 dk
BÖLGENİN KALBİ
Ceyhun Bozkurt'la Bölgenin Kalbi
19:05
84 dk
DünBugün
Geri dön
Adana107.4
Adana107.4
Ankara96.2
Antalya104.8
Bursa101.4
Çanakkale107.2
Diyarbakır89.6
Gaziantep104.3
Hatay106.1
İstanbul97.8
İzmir91.0
Kahramanmaraş92.3
Kayseri105.5
Kocaeli90.2
Konya88.6
Malatya106.0
Manisa101.0
Mardin92.2
Ordu99.6
Sakarya90.2
Samsun107.7
Sivas104.2
Şanlıurfa95.3
Trabzon102.4
Van88.0
Dünya haritası - Sputnik Türkiye, 1920
DÜNYA
Rusya, ABD, Avrupa ve Ortadoğu başta olmak üzere dünyanın dört bir yanından son dakika haberleri, analizler ve özel dosyalar.

Hindistan yapımı 'Koo', dünyanın en büyük ikinci uygulaması haline geldi

© KooKoo
Koo - Sputnik Türkiye, 1920, 17.11.2022
Abone ol
Çok sayıda sosyal medya kullanıcısı, Elon Musk'ın satın aldığı Twitter'dan ayrılmaya devam ederken, son dönemin en çok rağbet gören uygulamalarından biri ise, Hindistan yapımı 'Koo' oldu.
Elon Musk'ın Twitter'ı satın almasının ardından, uygulanması beklenen değişikliklerden memnun olmayan sosyal medya kullanıcılarını çeşitli alternatiflerine yönlendirdi.
Bunlardan en çok öne çıkanı ise, Hindistan merkezli 'Koo' oldu. 2020'de piyasaya sürülen uygulama, Twitter'dan sonra en büyük ikinci sosyal medya uygulaması haline geldi.
İndirme sayısı 50 milyona ulaşan Koo'nun logosunda da Twitter'la benzer bir şekilde kuş var. Ancak Koo'nun kuşu sarı. Öte yandan Koo, kullanıcıların en az 10 dilde iletişim kurmasına izin vermesiyle de öne çıkıyor.
Uygulama hakkında açıklamalarda bulunan Koo'nun kurucuları, uygulamanın Twitter, Gettr, Truth Social, Mastodon ve Parler gibi diğer küresel devlerle rekabet eden tek sosyal medya ağı olduğunu söyledi. Öte yandan, Koo'nun daha fazla dil ekleyeceği ve yeni ülkelere genişleyerek kitlesini artırmaya istekli olduğu belirtildi.
Koo'nun CEO'su ve kurucu ortağı Aprameya Radhakrishna, uygulamayla ilgili olarak şunları söyledi:
"Lansmandan bu yana kullanıcılarımız bize inanıyorlardı. Bize sadece bölgesel dillerde dijital ifadeyi büyütme ve yönlendirme fırsatı vermekle kalmadılar, aynı zamanda platformda anlamlı konuşmalar yaparak bizimle büyüdüler. Bu, sıradan vatandaşın gerçekten güçlenmesi anlamına geliyor. Ürünümüze kullanıcı öncelikli bir ilk zihniyetle yatırım yapmaya devam edeceğiz ve Hindistan ve dünyadaki kullanıcılar için dijital bağımsızlığı daha da artıracağız. Yakın zamana kadar birçok ülkede bulunduk, ancak şimdi daha büyük bir küresel kitleyi platformumuza davet etmekten ve daha sürükleyici bir deneyimin tadını çıkarmaktan mutluluk duyuyoruz."

Mavi yerine sarı tik

Bir diğer kurucu ortak Mayank Bidawatka da, uygulamayla ilgili olarak "Küresel olarak mikroblog ortamında meydana gelen değişiklikler göz önüne alındığında, kanatlarımızı temel hakların yargılandığı ülkelere çırpmak istiyoruz. İnternetteki bu tür temel araçların bir bedeli olmaması gerektiğine gerektiğine inanıyoruz. Koo her zaman her vatandaş için basit bir kendini doğrulama aracı olan Sarı Tik uygulamasını uyguladı ve bunu yapmaya devam edeceğiz. Daha büyük bir küresel kitleyi Hint yapımı bu ürüne gururla davet etmekten ötürü çok heyecanlıyız" ifadelerini kullandı.
Haber akışı
0
Tartışmaya katılmak için
giriş yapın ya da kayıt olun
loader
Sohbetler
Заголовок открываемого материала