00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
HABERLER
07:00
7 dk
HABERLER
09:00
6 dk
HABERLER
11:00
5 dk
DÜNYA HABERİ
11:07
13 dk
PARANIN HAREKETİ
11:21
16 dk
HABERLER
12:00
6 dk
HABER MASASI
13:30
35 dk
HABERLER
15:00
5 dk
HABERLER
16:00
5 dk
HABERLER
17:30
4 dk
HABERLER
19:00
5 dk
ARAMIZDAN AYRILANLAR
20:30
15 dk
HABERLER
07:00
5 dk
HABERLER
09:00
6 dk
HABERLER
11:00
4 dk
HABERLER
12:01
5 dk
YAPAY ZEKA GÜNLÜĞÜ
14:05
54 dk
HABERLER
16:00
5 dk
HABERLER
17:30
3 dk
HABERLER
19:00
14 dk
DünBugün
Geri dön
Adana107.4
Adana107.4
Ankara96.2
Antalya104.8
Bursa101.4
Çanakkale107.2
Diyarbakır89.6
Gaziantep104.3
Hatay106.1
İstanbul97.8
İzmir91.0
Kahramanmaraş92.3
Kayseri105.5
Kocaeli90.2
Konya88.6
Malatya106.0
Manisa101.0
Mardin92.2
Ordu99.6
Sakarya90.2
Samsun107.7
Sivas104.2
Şanlıurfa95.3
Trabzon102.4
Van88.0
 - Sputnik Türkiye, 1920
YAŞAM
Türkiye ve dünyadan ilgi çekici yaşam haberleri, toplumsal olaylar, güncel araştırmalar, fotoğraf ve video galerileri.

Heineken, biralarda 'cüretkar' düzeyde fiyat artışına gidiyor

© REUTERSHeineken
Heineken - Sputnik Türkiye, 1920, 16.02.2022
Abone ol
Alkollu içki üreticisi Heineken, enflasyonla başa çıkmak için biralarında 'cüretkar' düzeyde fiyat artışlarına gideceğini açıkladı.
Önde gelen alkollü içki üreticisi Heineken NV, 'son 10 yılın en kötü enflasyonuyla' karşı karşıya kalındığını belirterek, ürünlerinde 'cesur' zamlar yapma kararı aldığını duyurdu.
Şirket, fiyat artışlarının gerekçesini artan hammadde ve enerji maliyetleri ve tedarik zincirinde yaşanan sorunlarla açıkladı.
Halihazırda dünya genelinde ısınma, gıda ve giyim maliyetleri artmaya devam ediyor.
Şirketin CEO'su Dolf van den Brink, Fortune'a verdiği demeçte, "Şu anda yaşadığımız enflasyona bakarsanız, 10 yılın en yüksek seviyesi ve sadece ürün kategorilerimizde değil, burada makroekonomik düzeyde etkiler görülebilir" ifadelerini kullandı.
Heineken, ekonomik büyüme ve enflasyonla ilgili belirsizlik artarken 2023 kılavuzunu güncellemeyi yılın sonlarına ertelemişti.
Bu ayın başlarında Danimarkalı rakibi Carlsberg A/S, kazançların bu yıl artmayabileceğini kaydetmişti.
Sektördeki mevcut düşüş eğiliminin, ayrıca talebi düşürmesi de bekleniyor.
Buna rağmen Heineken, 2021'de yüzde 17'lik bir büyüme yakaladığını ve yüksek fiyatlı biraların satış büyümesinin yüzde 60'ından fazlasını oluşturduğunu bildirdi.
Van den Brink, şirketin tüketicilerin daha ucuz markalara yöneldiğini gözlemlemediği bilgisini paylaştı.
Karaköy'de Galata Köprüsü'ne bakan popüler meyhanelerde rakı içen İstanbullular - Sputnik Türkiye, 1920, 11.02.2022
YAŞAM
AFP: Türkiye'de alkole devasa zamların ardından içkili mekanlar son nefeslerini vermek üzere
Haber akışı
0
Tartışmaya katılmak için
giriş yapın ya da kayıt olun
loader
Sohbetler
Заголовок открываемого материала