https://anlatilaninotesi.com.tr/20220104/kesk-sadaka-degil-hakkimizi-istiyoruz-1052373626.html
KESK: Sadaka değil hakkımızı istiyoruz
KESK: Sadaka değil hakkımızı istiyoruz
Sputnik Türkiye
KESK Eş Genel Başkanı Mehmet Bozgeyik, memur zamlarıyla ilgili"Milyonlarca emekli yine açlığa mahkum edildi" ifadesini kullandı. .KESK'ten yapılan açıklamada... 04.01.2022, Sputnik Türkiye
2022-01-04T01:13+0300
2022-01-04T01:13+0300
2022-01-04T01:13+0300
ekonomi̇
recep tayyip erdoğan
kesk
kamu emekçileri sendikaları konfederasyonu (kesk)
memur
zam
mehmet bozgeyik
https://cdn.img.anlatilaninotesi.com.tr/img/07e5/0c/13/1051913074_0:192:2048:1344_1920x0_80_0_0_993b6ed3e47cad95a81da9cb5e0603ee.jpg
Kamu Emekçileri Sendikaları Konfederasyonu (KESK) Eş Genel Başkanı Mehmet Bozgeyik, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın açıkladığı memur zamlarıyla ilgili değerlendirmede bulundu.Enflasyon oranına ilaveten yüzde 5 ve yüzde 2.5'luk zammın "müjde" olarak alkışlanacağını savunan Bozgeyik, "Gerçek enflasyon yüzde 80'i bulmuş. Elektrik doğalgaz zammı daha faturaya yansımadı" dedi.Twitter hesabında paylaşım yapan Bozgeyik, "Bu yoksulluğa sabah akşam sarayda fotoğraf çektirenler bakalım ne diyecekler! Milyonlarca emekli yine açlığa mahkum edildi!" diye yazdı.KESK'ten yapılan açıklamada ise şu ifadelere yer verildi:
https://anlatilaninotesi.com.tr/20211214/kesk-es-genel-baskani-bozgeyik-asgari-ucret-6-bin-200-tl-olmali-1051760004.html
Sputnik Türkiye
feedback.tr@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2022
Sputnik Türkiye
feedback.tr@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
SON HABERLER
tr_TR
Sputnik Türkiye
feedback.tr@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://cdn.img.anlatilaninotesi.com.tr/img/07e5/0c/13/1051913074_0:0:2048:1536_1920x0_80_0_0_5ed98ac6b06fa7cd33c47f3730e31e11.jpgSputnik Türkiye
feedback.tr@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
recep tayyip erdoğan, kesk, kamu emekçileri sendikaları konfederasyonu (kesk), memur, zam, mehmet bozgeyik
recep tayyip erdoğan, kesk, kamu emekçileri sendikaları konfederasyonu (kesk), memur, zam, mehmet bozgeyik
KESK: Sadaka değil hakkımızı istiyoruz
KESK Eş Genel Başkanı Mehmet Bozgeyik, memur zamlarıyla ilgili"Milyonlarca emekli yine açlığa mahkum edildi" ifadesini kullandı. .KESK'ten yapılan açıklamada ise "Sadaka değil hakkımızı istiyoruz" ifadeleri yer aldı.
Kamu Emekçileri Sendikaları Konfederasyonu (KESK) Eş Genel Başkanı Mehmet Bozgeyik, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın açıkladığı memur zamlarıyla ilgili değerlendirmede bulundu.
Enflasyon oranına ilaveten yüzde 5 ve yüzde 2.5'luk zammın "müjde" olarak alkışlanacağını savunan Bozgeyik, "Gerçek enflasyon yüzde 80'i bulmuş. Elektrik doğalgaz zammı daha faturaya yansımadı" dedi.
Twitter hesabında paylaşım yapan Bozgeyik, "Bu yoksulluğa sabah akşam sarayda fotoğraf çektirenler bakalım ne diyecekler! Milyonlarca emekli yine açlığa mahkum edildi!" diye yazdı.
KESK'ten yapılan açıklamada ise şu ifadelere yer verildi:
4 saat süren kabine toplantısından 6milyon kamu emekçisi ve emeklisiyle dalga geçen #memur zam oranı... yüzde 2.5 'EK ZAM'
Gerçek enflasyon yüzde 82.81, yoksulluk sınırı 13bin100.... #iştenetice... Reva görülen sefalet zammı TİS ile birlikte yüzde 30,5
Sadaka değil hakkımızı istiyoruz!