00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
HABERLER
07:00
7 dk
HABERLER
09:00
6 dk
HABERLER
11:00
5 dk
DÜNYA HABERİ
11:07
13 dk
PARANIN HAREKETİ
11:21
16 dk
HABERLER
12:00
6 dk
HABER MASASI
13:30
35 dk
HABERLER
15:00
5 dk
HABERLER
16:00
5 dk
HABERLER
17:30
4 dk
HABERLER
19:00
5 dk
ARAMIZDAN AYRILANLAR
20:30
15 dk
HABERLER
07:00
5 dk
HABERLER
09:00
6 dk
HABERLER
11:00
4 dk
HABERLER
12:01
5 dk
YAPAY ZEKA GÜNLÜĞÜ
14:05
54 dk
HABERLER
16:00
5 dk
EKSEN
Ceyda Karan'la Eksen
16:05
85 dk
HABERLER
Saat başı başlıkları
17:30
1 dk
YOL ARKADAŞI
Mustafa Hoş'la Yol Arkadaşı
17:33
87 dk
HABERLER
Saat başı başlıkları
19:00
1 dk
DünBugün
Geri dön
Adana107.4
Adana107.4
Ankara96.2
Antalya104.8
Bursa101.4
Çanakkale107.2
Diyarbakır89.6
Gaziantep104.3
Hatay106.1
İstanbul97.8
İzmir91.0
Kahramanmaraş92.3
Kayseri105.5
Kocaeli90.2
Konya88.6
Malatya106.0
Manisa101.0
Mardin92.2
Ordu99.6
Sakarya90.2
Samsun107.7
Sivas104.2
Şanlıurfa95.3
Trabzon102.4
Van88.0
Para - hesap makinesi  - Sputnik Türkiye, 1920
EKONOMİ
Türkiye ve dünyadan ekonomi alanındaki güncel gelişmeler, para piyasalarındaki son durum. Kredi kuruluşları değerlendirmesi ve diğer tüm gelişmeler.

ABD'de Şükran Günü haftasında alışveriş yapanların sayısı düştü

© REUTERS / Stephanie Keith‘Kara Cuma’ (Black Friday) + alışveriş
‘Kara Cuma’ (Black Friday)  + alışveriş - Sputnik Türkiye, 1920, 01.12.2021
Abone ol
ABD'de Şükran Günü haftasında alışveriş yapanların sayısı, geçen yılın aynı dönemine kıyasla yüzde 3.5 azalarak 179.8 milyona geriledi.
ABD Ulusal Perakendeciler Birliği (NRF), Şükran Günü ile başlayan, indirimli alışverişlerin tüm ülkeye yayıldığı Efsane Cuma ve cumartesi günü ülke genelindeki küçük işletmelerin satışlarını yükseltmeyi amaçlayan Küçük İşletmeler Cumartesisi ile devam eden ve Siber Pazartesi ile biten Şükran Günü haftasına (Perşembe-Pazartesi) ilişkin verileri paylaştı.
Buna göre, Şükran Günü haftasında alışveriş yapan Amerikalı tüketicilerin sayısı geçen yılın aynı dönemine kıyasla yüzde 3,5 azalarak 186,4 milyondan 179,8 milyona indi.
Bu yıl fiziki olarak mağazalardan alışveriş yapanların sayısındaki artış dikkati çekti. Alışveriş için mağazaları tercih edenlerin sayısı, Kovid-19 salgınına yönelik önlemlerin yoğun şekilde uygulandığı geçen yıla göre yüzde 13.7 artarak 104.9 milyona çıktı.
İnternetten alışveriş yapanların sayısı ise yüzde 12.1 azalışla 127.8 milyona düştü.
Efsane Cuma, en çok alışverişin yapıldığı gün olurken, bu günde 88 milyon kişi internet üzerinden, 66,5 milyon kişi mağazalarda alışverişini yaptı. Şükran Günü haftasında alışveriş yapanlar ortalama 301,27 dolar harcadı. Tüketicilerin ortalama harcama tutarı 2020'nin aynı döneminde 311,75 dolar olmuştu.
Öte yandan Adobe Analytics'in verileri, Efsane Cuma ve Siber Pazartesi'nde çevrim içi harcamaların ilk kez düşüş gösterdiğini ortaya koydu.
Buna göre, Efsane Cuma'da çevrim içi alışveriş yapanların harcama tutarı 8,9 milyar dolar oldu. Bu tutar, 2020'de 9 milyar dolar seviyelerindeydi.
Siber Pazartesi'nde de çevrim içi satışlar yıllık yüzde 1.4 azalışla 10.7 milyar dolara geriledi.
Haber akışı
0
Tartışmaya katılmak için
giriş yapın ya da kayıt olun
loader
Sohbetler
Заголовок открываемого материала