https://anlatilaninotesi.com.tr/20210723/parkur-isaretlerini-plastik-cop-zannederek-topladi-bisikletciler-kayboldu-1045036625.html
Parkur işaretlerini plastik çöp zannederek topladı, bisikletçiler kayboldu
Parkur işaretlerini plastik çöp zannederek topladı, bisikletçiler kayboldu
Sputnik Türkiye
Polonezköy Tabiat Parkı'na yürüyüş yapıp fotoğraf çekmek için giden bir vatandaş, bisiklet parkuru işaretlerini plastik çöp zannederek toplayınca bisikletçiler... 23.07.2021, Sputnik Türkiye
2021-07-23T15:36+0300
2021-07-23T15:36+0300
2021-07-23T15:37+0300
türkiye
dünya
haberler
yaşam
bisiklet
şampiyona
parkur
plastik çöp
park
https://cdn.img.anlatilaninotesi.com.tr/img/07e5/07/17/1045036544_0:82:2049:1240_1920x0_80_0_0_3981607e59f3e676acb5c9ae8b7fd7f6.jpg
Tükenmez Haber'in aktardığına göre, Nevit Dilmen isimli bir sosyal medya kullanıcısı Polonezköy Tabiat Parkı'nda bir bisiklet markasının bıraktığı işaretleri topladı.Dilmen, Twitter'da söz konusu markayı etiketleyerek "Doğaya bıraktığı plastik çöpleri topladık" paylaşımı yaptı.Bisiklet markası Salcano da sosyal medya hesabından açıklama yaparak "İlgi ve duyarlılığınız için teşekkürler fakat parkurdaki işaretler 8 Ağustos tarihinde yapılacak Türkiye Şampiyonası'nda sporcuların antrenman yapması ve kaybolmaması içindi. Yarışa iki gün kala daha fazla işaret olması için şeritlenecek ve yarış sonrası tüm şeritler toplanacak" dedi.Bunun üzerine başka bir sosyal medya kullanıcısı ise “Sökülen şeritler sebebiyle parkurda kaybolan arkadaşlarımız” diyerek parkta kaybolan bisikletçilerin fotoğraflarını paylaştı. Daha sonra gelen paylaşımlara da yanıt veren Dilmen, "Bence postu daha fazla rezil olmadan kaldırın" diyen bir kullanıcıya "Kirlettiğiniz tabiat parkının sadece size ait olmadığını, bana da ait olduğunu kabullendiğiniz gün iletiyi kaldırırım" yanıtı verdi.Dilmen "Onlar 8 Ağustos Türkiye Şampiyonası parkur işaretleri. Sayenizde sporcular idman yapmayacak ve yeniden işaretlenecek. Keşke toplamadan önce sorsaydınız. Yarışı izlemeye bekleriz" diyen bir diğer kullanıcıya ise şu şekilde yanıt verdi:Dilmen, 'Bisiklet camiasına rezil oldunuz' şeklindeki bir yoruma da "Ben bisiklete spor amaçlı binerim. Bunun için bir yeri kirletmek gerekmiyor" yanıtı verdi.
Sputnik Türkiye
feedback.tr@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2021
Sputnik Türkiye
feedback.tr@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
SON HABERLER
tr_TR
Sputnik Türkiye
feedback.tr@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://cdn.img.anlatilaninotesi.com.tr/img/07e5/07/17/1045036544_0:17:2049:1305_1920x0_80_0_0_4446810491f1e5b0ea7d12d4c01ba6d3.jpgSputnik Türkiye
feedback.tr@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
türkiye, haberler, bisiklet, şampiyona, parkur, plastik çöp, park
türkiye, haberler, bisiklet, şampiyona, parkur, plastik çöp, park
Parkur işaretlerini plastik çöp zannederek topladı, bisikletçiler kayboldu
15:36 23.07.2021 (güncellendi: 15:37 23.07.2021) Polonezköy Tabiat Parkı'na yürüyüş yapıp fotoğraf çekmek için giden bir vatandaş, bisiklet parkuru işaretlerini plastik çöp zannederek toplayınca bisikletçiler parkta kayboldu.
Tükenmez Haber'in aktardığına
göre, Nevit Dilmen isimli bir sosyal medya kullanıcısı Polonezköy Tabiat Parkı'nda bir bisiklet markasının bıraktığı işaretleri topladı.
Dilmen, Twitter'da söz konusu markayı etiketleyerek "Doğaya bıraktığı plastik çöpleri topladık" paylaşımı yaptı.
Bisiklet markası Salcano da sosyal medya hesabından açıklama yaparak "İlgi ve duyarlılığınız için teşekkürler fakat parkurdaki işaretler 8 Ağustos tarihinde yapılacak Türkiye Şampiyonası'nda sporcuların antrenman yapması ve kaybolmaması içindi. Yarışa iki gün kala daha fazla işaret olması için şeritlenecek ve yarış sonrası tüm şeritler toplanacak" dedi.
Bunun üzerine başka bir sosyal medya kullanıcısı ise “Sökülen şeritler sebebiyle parkurda kaybolan arkadaşlarımız” diyerek parkta kaybolan bisikletçilerin fotoğraflarını paylaştı.
Daha sonra gelen paylaşımlara da yanıt veren Dilmen, "Bence postu daha fazla rezil olmadan kaldırın" diyen bir kullanıcıya "Kirlettiğiniz tabiat parkının sadece size ait olmadığını, bana da ait olduğunu kabullendiğiniz gün iletiyi kaldırırım" yanıtı verdi.
Dilmen "Onlar 8 Ağustos Türkiye Şampiyonası parkur işaretleri. Sayenizde sporcular idman yapmayacak ve yeniden işaretlenecek. Keşke toplamadan önce sorsaydınız. Yarışı izlemeye bekleriz" diyen bir diğer kullanıcıya ise şu şekilde yanıt verdi:
"Doğada gezmeye fotoğraf çekmeye gitmiştim. İdman yapan kimse yoktu, ama kimseden saymadığınız ben vardım."
Dilmen, 'Bisiklet camiasına rezil oldunuz' şeklindeki bir yoruma da "Ben bisiklete spor amaçlı binerim. Bunun için bir yeri kirletmek gerekmiyor" yanıtı verdi.