https://anlatilaninotesi.com.tr/20210708/akbanktan-yeni-aciklama-1044916652.html
Akbank'tan yeni açıklama
Akbank'tan yeni açıklama
Sputnik Türkiye
Akbank, banka ana bilgisayarlarındaki teknik sorundan kaynaklanan kesintilerin giderildiğini duyurdu. Bankadan yapılan açıklamada, 6 Temmuz'da başlayan banka... 08.07.2021, Sputnik Türkiye
2021-07-08T11:32+0300
2021-07-08T11:32+0300
2021-07-08T11:35+0300
haberler
türkiye
dünya
ekonomi
akbank
bankacılık
mobil bankacılık
bankacılık sektörü
internet bankacılığı
https://cdn.img.anlatilaninotesi.com.tr/img/07e5/07/06/1044898230_0:0:864:486_1920x0_80_0_0_828bfdc77e8eff2120c03ec1e1aa9d39.jpg
Akbank, 43 saat süren sistem arızası kesintisinin sonlandığını açıkladı. Bankadan yapılan açıklamada, "6 Temmuz'da başlayan bankamız ana bilgisayarlarındaki teknik sorundan kaynaklanan kesintiler, ilgili birimlerimiz ve teknoloji iş ortaklarımızın yaptığı çalışmalar neticesinde giderilmiştir" denildi.Şu an hizmetlerin tüm kanallardan devam ettiği bildirilen açıklamada, "Müşterilerimiz, bu süreçte yaşanan mağduriyetlerin giderilmesi için aldığımız önlemlere akbank.com'dan ulaşabilirler." ifadeleri kullanıldı.
Sputnik Türkiye
feedback.tr@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2021
Sputnik Türkiye
feedback.tr@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
SON HABERLER
tr_TR
Sputnik Türkiye
feedback.tr@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://cdn.img.anlatilaninotesi.com.tr/img/07e5/07/06/1044898230_108:0:756:486_1920x0_80_0_0_a3f47c19fceff2994c3c1b95b551cb0b.jpgSputnik Türkiye
feedback.tr@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
haberler, türkiye, akbank, bankacılık, mobil bankacılık, bankacılık sektörü, internet bankacılığı
haberler, türkiye, akbank, bankacılık, mobil bankacılık, bankacılık sektörü, internet bankacılığı
Akbank'tan yeni açıklama
11:32 08.07.2021 (güncellendi: 11:35 08.07.2021) Akbank, banka ana bilgisayarlarındaki teknik sorundan kaynaklanan kesintilerin giderildiğini duyurdu. Bankadan yapılan açıklamada, 6 Temmuz'da başlayan banka ana bilgisayarlarındaki teknik sorundan kaynaklanan kesintilerin, ilgili birimler ve teknoloji iş ortaklarının yaptığı çalışmalar neticesinde giderildiği belirtildi.
Akbank, 43 saat süren sistem arızası kesintisinin
sonlandığını açıkladı. Bankadan yapılan açıklamada, "6 Temmuz'da başlayan bankamız ana bilgisayarlarındaki teknik sorundan kaynaklanan kesintiler, ilgili birimlerimiz ve teknoloji iş ortaklarımızın yaptığı çalışmalar neticesinde giderilmiştir" denildi.
Şu an hizmetlerin tüm kanallardan devam ettiği bildirilen açıklamada, "Müşterilerimiz, bu süreçte yaşanan mağduriyetlerin giderilmesi için aldığımız önlemlere akbank.com'dan ulaşabilirler." ifadeleri kullanıldı.