https://anlatilaninotesi.com.tr/20210708/akbank-musteri-bilgilerine-ulasildigi-yonundeki-iddialar-kesinlikle-gercegi-yansitmamaktadir-1044922584.html
Akbank: Müşteri bilgilerine ulaşıldığı yönündeki iddialar kesinlikle gerçeği yansıtmamaktadır
Akbank: Müşteri bilgilerine ulaşıldığı yönündeki iddialar kesinlikle gerçeği yansıtmamaktadır
Sputnik Türkiye
Akbank, yaklaşık 2 gün süren sistem arıza nedeniyle yaşanan kesintilere yönelik "Müşteri bilgilerine ulaşıldığı yönündeki iddialar kesinlikle gerçeği... 08.07.2021, Sputnik Türkiye
2021-07-08T22:12+0300
2021-07-08T22:12+0300
2021-07-08T22:14+0300
türkiye
dünya
haberler
akbank
açıklama
twitter
müşteri
iddia
https://cdn.img.anlatilaninotesi.com.tr/img/07e5/07/07/1044911459_0:0:2096:1187_1920x0_80_0_0_50307974067bbbcc5acda6a773811c40.png
Akbank, 6 Temmuz'da başlayan banka ana bilgisayarlarındaki teknik sorundan kaynaklanan kesintilerin, ilgili birimler ve teknoloji iş ortaklarının yaptığı çalışmalar neticesinde giderildiği açıklamasının ardından sosyal medyadan yeni bir duyuru yaptı. Duyuruda "Bazı sosyal medya hesaplarında bankamız müşteri bilgilerine ulaşıldığı yönündeki iddialar kesinlikle gerçeği yansıtmamaktadır. Müşterilerimizin kişisel verileri her zaman olduğu gibi güvendedir. Söz konusu paylaşımlara karşı tüm yasal yollara başvurma hakkımız saklıdır" denildi.Akbank dijital bankacılık sistemlerinde salı sabahı başlayan sorun nedeniyle 43 saat hiçbir bankacılık işlemleri yapılamadı. Böylece dünya bankacılık tarihinde ilk kez bir banka 2 gün sistemlerinin göçmesi nedeniyle faaliyet gösteremedi.
Sputnik Türkiye
feedback.tr@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2021
Sputnik Türkiye
feedback.tr@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
SON HABERLER
tr_TR
Sputnik Türkiye
feedback.tr@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://cdn.img.anlatilaninotesi.com.tr/img/07e5/07/07/1044911459_140:-1:2096:1230_1920x0_80_0_0_4074e57aa79c94cf582a8e793e81d9c5.pngSputnik Türkiye
feedback.tr@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
türkiye, haberler, akbank, açıklama, twitter , müşteri, iddia
türkiye, haberler, akbank, açıklama, twitter , müşteri, iddia
Akbank: Müşteri bilgilerine ulaşıldığı yönündeki iddialar kesinlikle gerçeği yansıtmamaktadır
22:12 08.07.2021 (güncellendi: 22:14 08.07.2021) Akbank, yaklaşık 2 gün süren sistem arıza nedeniyle yaşanan kesintilere yönelik "Müşteri bilgilerine ulaşıldığı yönündeki iddialar kesinlikle gerçeği yansıtmamaktadır" açıklamasını yaptı.
Akbank, 6 Temmuz'da başlayan banka ana bilgisayarlarındaki teknik sorundan kaynaklanan kesintilerin, ilgili birimler ve teknoloji iş ortaklarının yaptığı çalışmalar neticesinde
giderildiği açıklamasının ardından sosyal medyadan yeni bir duyuru yaptı.
Duyuruda "Bazı sosyal medya hesaplarında bankamız müşteri bilgilerine ulaşıldığı yönündeki iddialar kesinlikle gerçeği yansıtmamaktadır. Müşterilerimizin kişisel verileri her zaman olduğu gibi güvendedir. Söz konusu paylaşımlara karşı tüm yasal yollara başvurma hakkımız saklıdır" denildi.
Akbank dijital bankacılık sistemlerinde salı sabahı başlayan sorun nedeniyle
43 saat hiçbir bankacılık işlemleri yapılamadı. Böylece
dünya bankacılık tarihinde ilk kez bir banka 2 gün sistemlerinin göçmesi nedeniyle faaliyet gösteremedi.