https://anlatilaninotesi.com.tr/20210707/akbanktan-sistemsel-arizaya-iliskin-yeni-aciklama-1044911502.html
Akbank'tan yeni açıklama: ATM'ler ve Müşteri İletişim Merkezi yeniden hizmet vermeye başladı
Akbank'tan yeni açıklama: ATM'ler ve Müşteri İletişim Merkezi yeniden hizmet vermeye başladı
Sputnik Türkiye
Akbank, son iki gündür yaşanan sistemsel arıza ilişkin yeni bir açıklama yaptı. Açıklamada ATM'lerin ve Müşteri İletişim Merkezi'nin yeniden hizmet vermeye... 07.07.2021, Sputnik Türkiye
2021-07-07T16:54+0300
2021-07-07T16:54+0300
2021-07-07T22:33+0300
ekonomi
haberler
akbank
sistem
açıklama
arıza
twitter
https://cdn.img.anlatilaninotesi.com.tr/img/07e5/07/07/1044911459_0:0:2096:1187_1920x0_80_0_0_50307974067bbbcc5acda6a773811c40.png
Akbank resmi twitter hesabından yeni bir açıklama yayımladı. Açıklamada ATM'lerin yeniden hizmet vermeye başladığı duyuruldu.Bankadan yapılan açıklamada, "ATM'lerimiz yeniden hizmet vermeye başladı. Kartlı işlemlerinizi, tüm ATM'lerimizden ve üye iş yerlerinden gerçekleştirebilirsiniz. Ayrıca 12.07.2021 tarihine kadar tüm diğer banka ATM'lerinden Akbank Kart'ınızla yapacağınız para çekme ve yatırma, kredi kartı borç ödeme ve görüntüleme işlemlerinden diğer bankalar tarafından alınan ücretler iade edilecektir. Diğer kanallarımız kullanıma açıldıkça konuyla ilgili sizleri bilgilendirmeye devam edeceğiz" denildi. Akbank'tan son gelen bir açıklamada ise ATM'lerin ardından ve Müşteri İletişim Merkezi'nin de hizmet verdiği belirtildi.Akbank'tan gelen bir önceki açıklamada kesintilerin giderilmesi için çalışmaların yoğun bir şekilde sürdüğü belirtilmişti. Açıklamada, "Sistemlerimizi önümüzdeki saatlerde kademeli olarak devreye almayı hedefliyoruz. Gelişmeleri sizlerle paylaşmaya devam edeceğiz. Süreçten etkilenen başta müşterilerimiz olmak üzere tüm paydaşlarımızdan özür dileriz" ifadeleri yer almıştı.
Sputnik Türkiye
feedback.tr@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2021
Sputnik Türkiye
feedback.tr@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
SON HABERLER
tr_TR
Sputnik Türkiye
feedback.tr@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://cdn.img.anlatilaninotesi.com.tr/img/07e5/07/07/1044911459_140:-1:2096:1230_1920x0_80_0_0_4074e57aa79c94cf582a8e793e81d9c5.pngSputnik Türkiye
feedback.tr@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
haberler, akbank, sistem, açıklama, arıza, twitter
haberler, akbank, sistem, açıklama, arıza, twitter
Akbank'tan yeni açıklama: ATM'ler ve Müşteri İletişim Merkezi yeniden hizmet vermeye başladı
16:54 07.07.2021 (güncellendi: 22:33 07.07.2021) Akbank, son iki gündür yaşanan sistemsel arıza ilişkin yeni bir açıklama yaptı. Açıklamada ATM'lerin ve Müşteri İletişim Merkezi'nin yeniden hizmet vermeye başladığı duyuruldu.
Akbank resmi twitter hesabından yeni bir açıklama yayımladı. Açıklamada ATM'lerin yeniden hizmet vermeye başladığı duyuruldu.
Bankadan yapılan
açıklamada, "ATM'lerimiz yeniden hizmet vermeye başladı. Kartlı işlemlerinizi, tüm ATM'lerimizden ve üye iş yerlerinden gerçekleştirebilirsiniz. Ayrıca 12.07.2021 tarihine kadar tüm diğer banka ATM'lerinden Akbank Kart'ınızla yapacağınız para çekme ve yatırma, kredi kartı borç ödeme ve görüntüleme işlemlerinden diğer bankalar tarafından alınan ücretler iade edilecektir. Diğer kanallarımız kullanıma açıldıkça konuyla ilgili sizleri bilgilendirmeye devam edeceğiz" denildi.
Akbank'tan son gelen bir açıklamada ise ATM'lerin ardından ve Müşteri İletişim Merkezi'nin de hizmet verdiği belirtildi.
Akbank'tan gelen bir önceki açıklamada kesintilerin giderilmesi için çalışmaların yoğun bir şekilde sürdüğü belirtilmişti. Açıklamada,
"Sistemlerimizi önümüzdeki saatlerde kademeli olarak devreye almayı hedefliyoruz. Gelişmeleri sizlerle paylaşmaya devam edeceğiz. Süreçten etkilenen başta müşterilerimiz olmak üzere tüm paydaşlarımızdan özür dileriz" ifadeleri yer almıştı.