00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
HABERLER
07:00
7 dk
HABERLER
09:00
6 dk
HABERLER
11:00
5 dk
DÜNYA HABERİ
11:07
13 dk
PARANIN HAREKETİ
11:21
16 dk
HABERLER
12:00
6 dk
HABER MASASI
13:30
35 dk
HABERLER
15:00
5 dk
HABERLER
16:00
5 dk
HABERLER
17:30
4 dk
HABERLER
19:00
5 dk
ARAMIZDAN AYRILANLAR
20:30
15 dk
HABERLER
07:00
5 dk
HABERLER
09:00
6 dk
HABERLER
11:00
4 dk
HABERLER
12:01
5 dk
YAPAY ZEKA GÜNLÜĞÜ
14:05
54 dk
HABERLER
16:00
5 dk
HABERLER
17:30
3 dk
HABERLER
19:00
14 dk
DünBugün
Geri dön
Adana107.4
Adana107.4
Ankara96.2
Antalya104.8
Bursa101.4
Çanakkale107.2
Diyarbakır89.6
Gaziantep104.3
Hatay106.1
İstanbul97.8
İzmir91.0
Kahramanmaraş92.3
Kayseri105.5
Kocaeli90.2
Konya88.6
Malatya106.0
Manisa101.0
Mardin92.2
Ordu99.6
Sakarya90.2
Samsun107.7
Sivas104.2
Şanlıurfa95.3
Trabzon102.4
Van88.0
 - Sputnik Türkiye, 1920
AKŞAM POSTASI
Türkiye ve dünya gündeminde öne çıkan konuların ele alındığı; politikacı, uzman ve gazetecilerin yorumlarıyla katkı sunduğu Atilla Güner'le Akşam Postası, hafta içi her akşam dinleyicilerle buluşuyor.

İBB: Kanal İstanbul temeli diye yapılacak otoyolun ihalesi bile farklı, 15 yıldır planlarda var  

25062021-AP.mp3
Abone ol
Yarın temel atma töreni yapılacağı açıklanan Kanal İstanbul için İBB Başkanı İmamoğlu, “Kanal değil 15 yıl önce planlara giren otoyol köprüsü temeli” demişti. RS FM’de Atilla Güner’le Akşam Postasına konuk olan İBB’nin İmar ve Şehircilik Daire Başkanı Gürkan Akgün, “Bu Kuzey Marmara Otoyolu ve 3. Köprü için elzem bir bağlantı yolu sadece” dedi.
İşte Akgün’ün açıklamaları:
“Aslında bu köprünün Kanal İstanbul ile bağlantısı yok. Bu yol 2006 yılından beri çevre düzeni planlarında Sazlıdere'nin altından geçecek yol, planlara işlenmişti. 1/25000 ölçekli planlarda 2010 yılında yine bu planlar vardı ama Kanal İstanbul 2011 yılından sonra gündeme geldi. Kuzey Marmara Otoyolu'nun yapılması, 3’üncüköprünün yapılmasıyla birlikte bağlantı yolları da elzem oldu. Yapıldıktan sonra da 1, 2 ve 3’üncü bağlantı yolları da yapıldı bu son kısım 7 ve 8’inci kısım olarak da adlandırılıyor. Nakkaş yoluyla Başakşehir Olimpiyat stadının kuzeyinde kalıyor. Oradan Sultangazi'de yapılan tünellere bağlanacak bir yol projesidir. Bu yol projesinin ihalesi de farklı. Öyle ya da böyle yapılmak durumunda olan bir yol.  Yarın da bunun temeli atılmış olacak. Ortada başka da bir proje olmadığı için Kanal İstanbul inşaatı olarak adlandırılması doğru değil.”    
Haber akışı
0
Tartışmaya katılmak için
giriş yapın ya da kayıt olun
loader
Sohbetler
Заголовок открываемого материала