00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
HABERLER
07:00
7 dk
HABERLER
09:00
6 dk
HABERLER
11:00
5 dk
DÜNYA HABERİ
11:07
13 dk
PARANIN HAREKETİ
11:21
16 dk
HABERLER
12:00
6 dk
HABER MASASI
13:30
35 dk
HABERLER
15:00
5 dk
HABERLER
16:00
5 dk
HABERLER
17:30
4 dk
HABERLER
19:00
5 dk
ARAMIZDAN AYRILANLAR
20:30
15 dk
HABERLER
07:00
5 dk
HABERLER
09:00
6 dk
HABERLER
11:00
4 dk
HABERLER
12:01
5 dk
YAPAY ZEKA GÜNLÜĞÜ
14:05
54 dk
HABERLER
16:00
5 dk
HABERLER
17:30
3 dk
HABERLER
19:00
14 dk
DünBugün
Geri dön
Adana107.4
Adana107.4
Ankara96.2
Antalya104.8
Bursa101.4
Çanakkale107.2
Diyarbakır89.6
Gaziantep104.3
Hatay106.1
İstanbul97.8
İzmir91.0
Kahramanmaraş92.3
Kayseri105.5
Kocaeli90.2
Konya88.6
Malatya106.0
Manisa101.0
Mardin92.2
Ordu99.6
Sakarya90.2
Samsun107.7
Sivas104.2
Şanlıurfa95.3
Trabzon102.4
Van88.0
Dünya haritası - Sputnik Türkiye, 1920
DÜNYA
Rusya, ABD, Avrupa ve Ortadoğu başta olmak üzere dünyanın dört bir yanından son dakika haberleri, analizler ve özel dosyalar.

Unilever, 'normal' kelimesini güzellik ürünlerinden çıkarıyor

© Sputnik / Kirill Kallinikov / Multimedya arşivine gidinMakyaj - göz makyajı
Makyaj - göz makyajı - Sputnik Türkiye, 1920, 09.03.2021
Abone ol
Dünyanın önde gelen gıda, bakım, güzellik ve temizlik maddesi üreticilerinden Unilever, 'normal' kelimesinin güzellik ürünlerinin tanıtımında kullanılmayacağını bildirdi.

BBC'deki habere göre, Dove, Simple ve Sure gibi markaların sahibi Unilever'den yapılan açıklamada, ürün reklamlarında yer alan modellerin fotoğraflarında 'aşırı şekilde dijital düzenleme' yapılmasının da yasaklanacağı belirtildi.

Açıklamada, ürün reklamlarından 'vücut şekli, boyut, oran ve ten renginde' yapılacak bütün dijital düzenlemelerin de kaldırılmasının hedeflendiği belirtildi.

Güzellik ürünlerinde 'normal' kelimesiyle tanıtım yapılmasının yasaklandığı bilgisine yer verilen açıklamada, en az 200 üründe yapılacak değişikliğin bir yıl içinde uygulamaya konulacağı ifade edildi.

Bu ürünlerde 'normal' kelimesini kullanmanın kapsayıcılıktan uzak olduğuna dikkat çekilen açıklamada, 'kapsayıcı, eşitlikçi ve sürdürülebilir olan yeni bir güzellik çağı'nı teşvik etmek amacıyla başka adımların da atılacağı vurgulandı.

Şirketin Güzellik ve Kişisel Bakım Ürünleri Başkanı Sunny Jain, "Ürünlerimizden ve ambalajlarımızdan 'normal' kelimesini kaldırmanın sorunu tek başına çözmeyeceğini biliyoruz ancak bu ileriye doğru atılmış önemli bir adım" ifadesini kullandı.

Haber akışı
0
Tartışmaya katılmak için
giriş yapın ya da kayıt olun
loader
Sohbetler
Заголовок открываемого материала