00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
HABERLER
11:00
5 dk
HABERLER
12:00
5 dk
EN ÇOK OKUNAN 5 HABER
12:35
19 dk
HABERLER
13:00
5 dk
HAFTA SONU HALLERI
13:05
115 dk
HABERLER
15:00
5 dk
HABERLER
16:00
6 dk
HABERLER
17:00
5 dk
HABERLER
18:00
7 dk
HABERLER
11:00
6 dk
HABERLER
12:00
6 dk
TARİHTE BUGÜN
12:11
3 dk
EN ÇOK OKUNAN 5 HABER
12:29
19 dk
HABERLER
13:00
5 dk
HAFTA SONU HALLERI
13:06
114 dk
HABERLER
15:00
5 dk
HABERLER
16:00
5 dk
HABERLER
17:00
6 dk
HABERLER
18:00
5 dk
TARİHTE BUGÜN
20:30
3 dk
DünBugün
Geri dön
Adana107.4
Adana107.4
Ankara96.2
Antalya104.8
Bursa101.4
Çanakkale107.2
Diyarbakır89.6
Gaziantep104.3
Hatay106.1
İstanbul97.8
İzmir91.0
Kahramanmaraş92.3
Kayseri105.5
Kocaeli90.2
Konya88.6
Malatya106.0
Manisa101.0
Mardin92.2
Ordu99.6
Sakarya90.2
Samsun107.7
Sivas104.2
Şanlıurfa95.3
Trabzon102.4
Van88.0
Dünya haritası - Sputnik Türkiye
DÜNYA
Rusya, ABD, Avrupa ve Ortadoğu başta olmak üzere dünyanın dört bir yanından son dakika haberleri, analizler ve özel dosyalar.

Onlarca gemi boğazlardaki kuyruklarda takılı kaldı

© Fotoğraf : DHAİstanbul Boğazı, tanker, arıza
İstanbul Boğazı, tanker, arıza - Sputnik Türkiye
Abone ol
Bloomberg’in liman operatörü Tribeca Shipping dayandırdığı haberine göre, çoğu Rus ve Kazakistan petrolüyle dolu 41 milyon varili taşıyan petrol gemilerinin İstanbul ve Çanakkale boğazlarındaki kuyruklarda takılı kaldı.

Tribeca Shipping, dün İstanbul ve Çanakkale boğazlarından geçmek isteyen 55 geminin kuyrukta takılı kaldığını bildirdi.

Çanakkale Boğazı'nda karaya oturan tanker kurtarıldı - Sputnik Türkiye
‘Boğazlarda 2014'ten beri Rusya ve Kazakistan petrolüyle dolu en uzun tanker kuyruğu oluştu'
Açıklamaya göre, gemilerde çoğu Rus ve Kazakistan petrol dolu 41 milyon varil yer aldı. İçlerinde 38.7 milyon varil petrol bulunan 51 gemi de salı günü kuyrukta kalmıştı.

Karadeniz'den ayrılan tankerlerin boğazda ortalama bekleme süresi 16 gün. Bu süre 2014'ten beri en yüksek bekleme süresi. Normalde en fazla 5-6 gün bekleniliyordu. Bekleme süresindeki artışın başlıca sebebi ise eylül ayında Türkiye'nin boğazlardan geçişe yönelik getirdiği yeni kurallar. Gemilerin büyük kısmına geçiş sırasında römorkörlerin eşlik etmesi isteniyor.

İstanbul ve Çanakkale boğazları Karadeniz üzerinden Rus petrolünün ana sevkiyat güzergahı. Boğazlar aracılığıyla her yıl 120 milyon ton petrol ve petrol ürünü sevkiyatı yapılıyor. Boğazların kapatılması Rusya, Kazakistan ve Azerbaycan'dan petrol sevkiyatında aksamalara neden oluyor. Boğazlardaki kuyruk, petrolün yanı sıra tahıl sevkiyatını da olumsuz etkiliyor.

Haber akışı
0
Tartışmaya katılmak için
giriş yapın ya da kayıt olun
loader
Sohbetler
Заголовок открываемого материала