‘GERÇEĞİN GÜCÜ YADSINAMAZ'
"Influencer, tüketicilerin karar mekanizmalarına etki eden dijital içerik üreticilerini böyle adlandırıyoruz. Bu bir ürün satın alma kararı da olabilir, günlük insani karar da olabilir. Türkçe kelimelerin hiçbiri Influencer kelime karşılığını vermiyor. İşimiz global olduğu için bunu kullanıyoruz. Biz tüketiciler olarak çok fazla reklama maruz kalmaya başladık. Bu dönemde insanlar olarak gerçek hikaye ve bilgilere merak saldık. Dijital Influencer'lar bize daha gerçek gelmeye başladı. Gerçeğin gücü yadsınamaz. Biz de tüketiciler olarak onların peşinden gitmeye başladık. Neden konvansiyonel medya azalırken dijital medya artıyor? Çünkü çok kolay erişilebilirler. Yaşadıkları hayat gerçek. Reklam konusuna gelecek olursak bazen çok fazla ürün hizmet tanıtımı için hesaplar kullanılıyor deniyor. Fakat bununla alakalı şöyle bir gerçek var: Sosyal medya çok demokratik bir yer. Takip ettiğiniz kişi sizi rahatsız ederse çok basit bir şey var takibi bırakın İşini doğal ve gerçek yapanları takip edersiniz. Sahip olduğu etki gücünü sosyal medyada reklam için kullananlar olur ama o zaman takipçi kaybediyorlar. Bu da sosyal medyanın demokratikliğini bize gösteriyor. İnsanların merak duygusu var: Bir sonraki paylaşımında n anlatacak? Bizi onlara bağlayan en temel dürtülerden biri bu.