‘KULLANICININ MOBİL YOLCULUĞUNU ANLAMAYA ÇALIŞIYORUZ'
Yerli ve milli olma adına bu dünyaya reklam vermemek çok mantıklı değil. Burada çok büyük bir dünya var ve buna kızıp arkasını dönmek yerine burada daha etkili olmak gerekiyor. Geçtiğimiz bir yıl boyunca dünyanın farklı bölgelerinde yaptıklarımızı gördükten sonra ABD'yi, özellikle performans reklamcılığını da bize bağlamaya başladılar. Kısa vadede 150 kişiyi bulacağız diye umuyorum. Mobil reklam deyince insanların aklına banner reklamlar geliyor ama aslında çok daha çeşitli reklam modelleri var. Bunlar çeşitlendikçe hitap ettiğiniz kitle de değişiyor. Oyun içi tarafında kullanıcıların yüzde 70 pozitif cevap verdiği ödüllü reklamlar var. Oyun içinde reklam izleyip oyun deneyiminiz bölünmesin istiyorsunuz.