AA muhabirinin, Reklam Kurulu kararlarından derlediği bilgiye göre, 'Ülker 1 Nisan Şakası' temasıyla ulusal televizyon kanalları ve sosyal medyada yayımlanan reklamların toplumda endişe ve tedirginlik yarattığı, sansasyonel nitelik taşıdığı belirlendi.
Reklam Kurulu'nda konuyla ilgili yapılan görüşme ve değerlendirmelerde Ülker'in sosyal medya hesaplarında ve çeşitli televizyon kanallarında yayımlanan reklamlardaki şakaların "1 Nisan'da yapılabilecek olağan şakalardan olmadığı" belirtildi.
'ŞİDDETE ÖZENDİREN ŞAKALARA YER VERİLDİ'
NE OLMUŞTU?
Sosyal medyada tartışma yaratan reklam, 15 Temmuz darbe girişimiyle ilişkilendirilmişti.
Bunun üzerine Murat Ülker ve Ülker firmasından açıklamalar gelmiş, reklamı hazırladığı belirtilen kişilerin açığa alındığı ifade edilmişti.