00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
HABERLER
07:00
5 dk
HABERLER
09:00
6 dk
HABERLER
11:00
4 dk
HABERLER
12:01
5 dk
YAPAY ZEKA GÜNLÜĞÜ
14:05
54 dk
HABERLER
16:00
5 dk
HABERLER
17:30
3 dk
HABERLER
19:00
14 dk
HABERLER
07:00
6 dk
HABERLER
09:00
6 dk
HABERLER
11:00
4 dk
DÜNYA HABERİ
11:05
14 dk
PARANIN HAREKETİ
11:21
15 dk
HABERLER
12:00
5 dk
HABER MASASI
13:30
35 dk
HAFTANIN KEYFİ
Gladyatör 2 filmi
14:05
54 dk
HABERLER
Saat başı başlıkları
15:00
1 dk
ÇALIŞMA HAYATIM
Melis Elmen'le Çalışma Hayatım
15:05
55 dk
HABERLER
Saat başı başlıkları
16:00
1 dk
EKSEN
Ceyda Karan'la Eksen
16:01
89 dk
HABERLER
Saat başı başlıkları
17:30
1 dk
YOL ARKADAŞI
Mustafa Hoş'la Yol Arkadaşı
17:33
87 dk
HABERLER
Saat başı başlıkları
19:00
1 dk
BÖLGENİN KALBİ
Ceyhun Bozkurt'la Bölgenin Kalbi
19:05
84 dk
ÖZEL HABER
Sayıştay raporlarında kara delik: İlçe belediyelerinin beşte dördü yok
20:35
6 dk
DünBugün
Geri dön
Adana107.4
Adana107.4
Ankara96.2
Antalya104.8
Bursa101.4
Çanakkale107.2
Diyarbakır89.6
Gaziantep104.3
Hatay106.1
İstanbul97.8
İzmir91.0
Kahramanmaraş92.3
Kayseri105.5
Kocaeli90.2
Konya88.6
Malatya106.0
Manisa101.0
Mardin92.2
Ordu99.6
Sakarya90.2
Samsun107.7
Sivas104.2
Şanlıurfa95.3
Trabzon102.4
Van88.0
GÖRÜŞ

ALO 175 hattına tüketiciden şikayet yağdı

© AAİnternetten alışveriş / Online alışveriş / E-ticaret
İnternetten alışveriş / Online alışveriş / E-ticaret - Sputnik Türkiye
Abone ol
ALO 175 Tüketici Danışma Hattına şikayet yağdı. Yılın ilk 9 ayında 237 bin 316 kişi tüketici danışma hattına başvuru yaptı. Tüketici Hakem Heyetlerine ise 2017 yılının ilk 8 ayında yapılan başvuru sayısı 364 bine yaklaştı.

Gümrük ve Ticaret Bakanlığı'nın verdiği bilgiye göre; bakanlık bünyesinde 5 yıldır hizmet veren 'ALO 175 Tüketici Danışma Hattı' 7 gün 24 saat esasına göre hizmet veriyor. Tüketiciler bu hattı arayarak aldığı ürün veya hizmetten, şikayetlerini iletip gerekli yönlendirme hizmeti alıyor. Danışma Hattı ile tüketiciler; insan sağlığı, can ve mal güvenliği açısından risk taşıyan ürünleri ve firmaları ihbar edebiliyor, sorunlarıyla ilgili bilgi alabiliyor.

ALO 175 Tüketici Danışma Hattı'na 2017 yılında ilk 9 ayında 237 bin 316 çağrı geldi. Günlük ortalama alınan çağrı ise bini buldu. Başvuruların yüzde 39.14'nü ayıplı mal ve hizmetler, yüzde 20.49'nu abonelik sözleşmeleri, yüzde 16.76'sını mesafeli satışlar oluşturdu.

Bu verileri değerlendiren Gümrük ve Ticaret Bakanı Bülent Tüfenkci, bilinçli tüketici profili oluşturmayı hedeflediklerini ifade ederek, bu doğrultuda tüketicilerin haklarını arama konusunda çekinmemelerini istedi. Bakan Tüfenkci, ALO 175 Tüketici Danışma Hattının yanı sıra tüketici hakem heyetleriyle tüketicilerin bilgilendirilmeleri ve yasal haklarını kullanmaları anlayışıyla çalışma yürüttüklerini belirtti.

TÜKETİCİ HAKEM HEYETLERİNE BAŞVURU

Tüketici Hakem Heyetlerine 2017 yılının ilk 8 ayında yapılan başvuru sayısının da 363 bin 474 olduğunu açıklayan Bakan Tüfenkci, açıkladı şöyle konuştu:

"Bu başvurulara sektörler bazında baktığımızda en fazla başvuru 181 bin 181 başvuru ile finansal hizmetler sektöründe yapıldığını görüyoruz. Finansal hizmetler sektörünü 118 bin 363 başvuru ile perakende ticaret sektörü izliyor. Abonelik hizmetlerinden 26 bin 144 başvuru, ulaşım-eğitim-sağlık hizmetlerinden 6 bin 179 başvuru, turizm hizmetleri sektöründen 6 bin 179 başvuru, diğer hizmetlerden de 29 bin 217 başvuru geldiğini görüyoruz."

Haber akışı
0
Tartışmaya katılmak için
giriş yapın ya da kayıt olun
loader
Sohbetler
Заголовок открываемого материала