Coca-Cola'nın yeni ürünle ilgili konuşan bir temsilcisi formüldeki değişkilklerle ilgili olarak “Coke Zero’ya gerçek Coca-Cola tadını veren çeşnileri daha etkili bir şekilde harmanladık” diye konuştu.
https://t.co/zfXLRtfjeZ — Why Coke, why? Is it because people need to be told there's no sugar in a drink with "zero" in the name?
— Douglas Thurman (@DouglasLand69) 26 Temmuz 2017
İsmiyle birlikte ambalajı da değişecek olan şekersiz kolanın formülü aynı kalacak.
'2005'TEN BU YANA YAPTIĞIMIZ EN BÜYÜK YATIRIM'
Öte yandan şirket, ağustosta ABD'de piyasaya sürülecek olan Coca-Cola Zero Sugar'ın tanıtımı için televizyon, radyo ve interneti kapsayacak büyük bir kampanya hazırlığında.
Coca-Cola Kuzey Amerika Kıdemli Pazarlama Başkan Yardımcısı Stuart Kronauge, blogunda, bu kampanyanın '2005 yılında pazara sürüldüğünden beri marka için yaptıkları en büyük yatırım' olduğunu yazdı.
Coke Zero'nun, Coca Cola'nın 2016 yılında gerçekleştirdiği yüzde 3.5’lik büyümede payı olduğunu belirten Kronauge "Bunun, markayı desteklemek ve daha fazla Coca-Cola hayranını sıfır şekerli bu harika içeceği tatmak için cesaretlendirmek için bir fırsat olduğunu gördük" ifadelerini kullandı.