00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
HABERLER
07:00
7 dk
HABERLER
09:00
6 dk
HABERLER
11:00
5 dk
DÜNYA HABERİ
11:07
13 dk
PARANIN HAREKETİ
11:21
16 dk
HABERLER
12:00
6 dk
HABER MASASI
13:30
35 dk
HABERLER
15:00
5 dk
HABERLER
16:00
5 dk
HABERLER
17:30
4 dk
HABERLER
19:00
5 dk
ARAMIZDAN AYRILANLAR
20:30
15 dk
HABERLER
07:00
5 dk
HABERLER
09:00
6 dk
HABERLER
11:00
4 dk
HABERLER
12:01
5 dk
YAPAY ZEKA GÜNLÜĞÜ
14:05
54 dk
HABERLER
16:00
5 dk
HABERLER
17:30
3 dk
HABERLER
19:00
14 dk
DünBugün
Geri dön
Adana107.4
Adana107.4
Ankara96.2
Antalya104.8
Bursa101.4
Çanakkale107.2
Diyarbakır89.6
Gaziantep104.3
Hatay106.1
İstanbul97.8
İzmir91.0
Kahramanmaraş92.3
Kayseri105.5
Kocaeli90.2
Konya88.6
Malatya106.0
Manisa101.0
Mardin92.2
Ordu99.6
Sakarya90.2
Samsun107.7
Sivas104.2
Şanlıurfa95.3
Trabzon102.4
Van88.0
Dünya haritası - Sputnik Türkiye
DÜNYA
Rusya, ABD, Avrupa ve Ortadoğu başta olmak üzere dünyanın dört bir yanından son dakika haberleri, analizler ve özel dosyalar.

Fradkov: Görevimiz, Rus markaları daha tanınır hale getirmek

© Sputnik / Alexei Danichev / Multimedya arşivine gidinSPIEF 2017
SPIEF 2017 - Sputnik Türkiye
Abone ol
Rusya İhracat Merkezi (RETs) Genel Direktörü Pyotr Fradkov, Rusya’nın ulusal markasının oluşturulduğunu belirtti.

Rusya Devlet Başkanı Vladimir Putin - Sputnik Türkiye
Putin: SPIEF'te imzalanacak anlaşmalar, uluslararası işbirliğini geliştirecek
St. Petersburg Uluslararası Ekonomik Forumu (SPIEF) kapsamında Sputnik’e konuşan Fradkov, ‘Rusya’da Yapıldı’ (Made in Russia) ulusal markasının oluşturma yönünde yapılan çalışmaları anlattı.

Fradkov, “Rusya’da Yapıldı markasını pazarlama gibi bir görevimiz yok. Bunu daha ziyade 'şemsiye' olarak görüyoruz. Rusya yapımı kaliteli demek. GDO’nun kullanıldığı ülkelerden farklı olarak Rusya yapımı çevre dostu demek. Bunun yanında amacımız, bu ‘şemsiye’ altında somut şirketlerin markalarını tanıtmak. Bu bağlamda oldukça büyük finansman ayrılıyor” dedi.

'MARKALARIMIZI ÜRETİCİLER ÜZERİNDEN OLUŞTURMAYACAĞIZ'

Rusya İhracat Merkezi’nin temel amacının üreticilere, markalarını tanıtmada yardımcı olmak olduğunu kaydeden Fradkov, “Markalarımızı üreticiler üzerinden oluşturmayacağız. Bu yanlış olur, çünkü çok maliyetli ve her zaman geri dönüşü olmuyor. Markanın oluşturulması elbette üreticilerin işi. Bizim görevimiz, bu markayı dış pazarlarda daha tanınır hale getirmek, maksimum tüketicinin bu markayı bilmesini sağlamak” ifadelerini kullandı.

'YABANCI ŞİRKETLER, RUSYA'NIN İHRACATA DESTEK PROGRAMINA İLGİ DUYUYOR'

St. Petersburg’daki forum kapsamında büyük şirketlerin temsilcileriyle görüşmeler gerçekleştirdiklerini belirten Fradkov, bu konuyla ilgili şu değerlendirmede bulundu: “Örneğin AvtoVaz heyetiyle görüştük, çünkü oto ürünler şu anda çok büyük rağbet görüyor. Heyetlerle, daha önce temsil edilmediğimiz dış piyasalara girişi konuşuyoruz. Doğrudan yabancı yatırımcılarla görüşüyoruz. Çünkü Rusya’da üretimi olan çok sayıda yabancı şirket, devletin burada üretilen ürünlerin üçüncü ülkelere satmak için oluşturduğu ihracata destek programına büyük ilgi duyuyor. Bu çok büyük bir konu”.

Haber akışı
0
Tartışmaya katılmak için
giriş yapın ya da kayıt olun
loader
Sohbetler
Заголовок открываемого материала