Thomas Cook tarafından AKTOB ve TÜROFED'e gönderilen yazıda, şirket olarak Türk turizmcinin rahatsızlığını anladıkları ve sorunun çözümü için kolektif çalışmaya ihtiyaç olduğu belirtildi. Thomas Cook'un sorunun çözümüne öncülük edeceği belirtilen yazıda, ''Türk otelleri ve Türkiye otoriteleri ile birlikte çalıştığımızda asılsız tatil hastalıkları iddialarının çözümüne ilişkin daha güçlü bir pozisyonda olacağımızı biliyoruz'' denildi.
'YASAL DÜZENLEME İÇİN İNGİLTERE'DE LOBİ YAPIYOR'
'TÜRK HÜKÜMETİ İNGİLİZ HÜKÜMETİYLE İLETİŞİME GEÇMELİ'
YAĞCI: HAKSIZ REKLAMASYON SEKTÖRE ZARAR VERİYOR
Konuya ilişkin açıklama yapan AKTOB Başkanı Erkan Yağcı ise ''Müşteri memnuniyeti ve kalite-fiyat dengesi Türk turizminin en önemli rekabet aracı. Haksız reklamasyonlar sektöre zarar veriyor ve bunun önüne geçmek için gerekli çalışmaları yapıyoruz.'' dedi.