00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
HABERLER
07:00
7 dk
HABERLER
09:00
6 dk
HABERLER
11:00
5 dk
DÜNYA HABERİ
11:07
13 dk
PARANIN HAREKETİ
11:21
16 dk
HABERLER
12:00
6 dk
HABER MASASI
13:30
35 dk
HABERLER
15:00
5 dk
HABERLER
16:00
5 dk
HABERLER
17:30
4 dk
HABERLER
19:00
5 dk
ARAMIZDAN AYRILANLAR
20:30
15 dk
HABERLER
07:00
5 dk
HABERLER
09:00
6 dk
HABERLER
11:00
4 dk
HABERLER
12:01
5 dk
YAPAY ZEKA GÜNLÜĞÜ
14:05
54 dk
HABERLER
16:00
5 dk
HABERLER
17:30
3 dk
HABERLER
19:00
14 dk
DünBugün
Geri dön
Adana107.4
Adana107.4
Ankara96.2
Antalya104.8
Bursa101.4
Çanakkale107.2
Diyarbakır89.6
Gaziantep104.3
Hatay106.1
İstanbul97.8
İzmir91.0
Kahramanmaraş92.3
Kayseri105.5
Kocaeli90.2
Konya88.6
Malatya106.0
Manisa101.0
Mardin92.2
Ordu99.6
Sakarya90.2
Samsun107.7
Sivas104.2
Şanlıurfa95.3
Trabzon102.4
Van88.0
 - Sputnik Türkiye
YAŞAM
Türkiye ve dünyadan ilgi çekici yaşam haberleri, toplumsal olaylar, güncel araştırmalar, fotoğraf ve video galerileri.

Heineken’den ‘Pepsi karşıtı’ reklam: Ayrı dünyaların insanı

© YouTube/ HeinekenHeineken
Heineken - Sputnik Türkiye
Abone ol
Ünlü manken Kendall Jenner’ın yer aldığı reklamıyla Pepsi’nin yanlış anladığı ‘farklılıklar’ teması, Heineken’in ‘Ayrı dünyaların insanı’ isimli reklam filminde ‘yeniden hayat buldu.’

Kendal Jenner / Pepsi - Sputnik Türkiye
YAŞAM
Kendall Jenner polise Pepsi verdi, ABD karıştı
Dünyaca ünlü bira markası Heineken, ‘Ayrı dünyaların insanı’ adını taşıyan 4.25 dakikalık yeni reklam filmini yayınladı.

Reklam, katılımcıların feminizm, transgender hakları ve iklim değişimi konularındaki görüşlerini aktardığı kısa bölümle başlıyor. Ardından da birbirleri hakkında hiçbir şey bilmeyen katılımcılar ikili gruplar halinde bir yere alınıyor ve kendileri için hazırlanan talimatları takip etmeleri isteniyor.

İlk görev, depo benzeri alandaki kutularda bulunan mobilyaları birlikte monte etmeye başlamaları. Montajın ilk aşamasını tamamlayan katılımcıların ikinci görevi kendilerine verilen kağıttaki soruları yanıtlamak. Bu bölümdeki amaç katılımcıların birbirlerini önyargısız şekilde tanımasını sağlamak. Üçüncü aşamada montaja devam eden katılımcılardan birlikte bir bar masası yapması isteniyor.

‘GİDEBİLİR YA DA KALIP BİRA İÇERKEN FARKLILIKLARINIZI TARTIŞABİLİRSİNİZ’

Dördüncü aşamanın ismi ‘Karar.’ Kendilerine birer Heineken alması söylenen katılımcılar belirlenen noktada durup, reklam filminin başında izleyicilerin gördüğü ancak kendilerinin bilmediği görüntüleri izliyor. Böylece bir feministin bir feminizm karşıtı, bir transgender’ın bir transgender karşıtı ve iklim değişikliğine inanan biriyle iklim değişikliğinin yalandan ibaret olduğunu söyleyen birinin bunca zamandır bir arada olduğunu vurgulanıyor. Görüntüler bittiğinde de dış ses “Şimdi seçim yapabilirsiniz. Gidebilir ya da kalıp bira içerken farklılıklarınızı tartışabilirsiniz” dediği duyuluyor.

Reklam filminin kahramanlarının hepsi kalıp, farklılıklarını tartışmayı tercih ediyor ve ekranda önce “Zihninizi açın” sloganı ardından da Heineken’in küresel sloganı “Dünyanızı açın” yazısı görünüyor.

AKILLARA KENDALL JENNER’LI PEPSI REKLAMINI GETİRDİ

Heineken’in reklamı akla ünlü mankel Kendall Jenner’ın başrolünde olduğu ve ‘polis şiddetini küçümsediği’ eleştirileri nedeniyle yayından kaldırılmak zorunda kalınan Pepsi reklamını getirdi. Hatta bazı sosyal medya kullanıcıları Heineken’in ‘Pepsi karşıtı bir reklam yaptığı’ yorumunda bulundu.

Zira Pepsi de tıpkı Heineken gibi ‘birbirinden farklı insanların bir araya gelebileceğini’ anlatmak istemişti. Ancak ortaya çıkan sonuç polis şiddeti sonucunda ölen siyahların ardından kurulan Black Lives Matter (Siyahların Hayatı Önemlidir) hareketinin küçümsendiği yorumunun yapılmasına neden olmuştu.

Haber akışı
0
Tartışmaya katılmak için
giriş yapın ya da kayıt olun
loader
Sohbetler
Заголовок открываемого материала