00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
HABERLER
07:00
6 dk
HABERLER
09:00
5 dk
HABERLER
11:00
5 dk
DÜNYA HABERİ
11:07
14 dk
PARANIN HAREKETİ
11:21
14 dk
HABERLER
12:00
5 dk
90 SANİYE
13:29
2 dk
HAFTANIN KEYFİ
14:05
51 dk
HABERLER
15:00
5 dk
HABERLER
16:00
5 dk
HABERLER
17:30
6 dk
HABERLER
18:00
10 dk
EN ÇOK OKUNAN 5 HABER
18:31
7 dk
HABERLER
19:00
6 dk
BÖLGENİN KALBİ
19:07
83 dk
HABERLER
11:00
5 dk
HABERLER
12:00
5 dk
EN ÇOK OKUNAN 5 HABER
12:39
7 dk
HABERLER
13:00
6 dk
HABERLER
14:00
6 dk
HABERLER
15:00
5 dk
HABERLER
16:00
5 dk
HABERLER
17:00
5 dk
HABERLER
18:00
7 dk
DünBugün
Geri dön
Adana107.4
Adana107.4
Ankara96.2
Antalya104.8
Bursa101.4
Çanakkale107.2
Diyarbakır89.6
Gaziantep104.3
Hatay106.1
İstanbul97.8
İzmir91.0
Kahramanmaraş92.3
Kayseri105.5
Kocaeli90.2
Konya88.6
Malatya106.0
Manisa101.0
Mardin92.2
Ordu99.6
Sakarya90.2
Samsun107.7
Sivas104.2
Şanlıurfa95.3
Trabzon102.4
Van88.0
Dünya haritası - Sputnik Türkiye
DÜNYA
Rusya, ABD, Avrupa ve Ortadoğu başta olmak üzere dünyanın dört bir yanından son dakika haberleri, analizler ve özel dosyalar.

Financial Times iddiası: Dev şirketler Türkiye reklamından çekilebilir

© AFP 2023 / Fabrice CoffriniNestle
Nestle - Sputnik Türkiye
Abone ol
Ankara, Türkiye'nin küresel bir iş merkezi olduğu vurgusuyla, 'Potansiyelini Keşfet' başlıklı bir reklam kampanyası yürütüyor. İngiliz gazetelerinden Financial Times, referandumda kabul edilen anayasa değişikliği nedeniyle bazı uluslararası şirketlerin Türkiye reklamlarından çekilmeyi düşündüğünü öne sürdü.

TÜSİAD Başkanı Erol Bilecik - Sputnik Türkiye
EKONOMİ
TÜSİAD Başkanı Bilecik: Önümüzde sadece 18 ay var
Poster ve videolar içeren kampanya kapsamında ünlü 17 şirketin üst düzey yöneticilerinin, Türkiye'nin iş dünyası için önemini vurgulayan sözlerine yer veriliyor.

Türkiye'de yatırımı olan şirketlerle Ekonomi Bakanlığı'nın yürüttüğü kampanya, uluslararası yatırımcılara güven vermeyi amaçlıyor.

İsviçre merkezli Nestle'den FT'ye yapılan açıklamada, "Bu kampanyaya katılımımızı şu anda durdurduk ve ileride atacağımız adımları da gözden geçireceğiz" denildi.

'OLAYLARI YAKINDAN İZLEYECEĞİZ'

İlaç devi Novartis'in üst düzey yöneticisi Joe Jimenez de gazetecilere, Türkiye'nin kampanyasının zamanlamasının 'belki talihsiz' olduğunu belirterek şirketin halen kampanyada yer aldığını, fakat "olayların gelişimini yakından izleyeceklerini" söyledi.

FT'ye konuşan Türk yetkililer ise "markaların çoğunun katılımlarını şimdiden teyit ettiğini" belirtti. FT'ye konuşan Ford yetkilisi "Bu reklamın farklı bir şekilde anlaşılması niyetinde değildik" derken Vodafone da "Siyasi konularda görüş bildirmiyoruz" ifadesini kullandı.

General Electric'ten "Kampanyayı destekliyoruz," Toyota'dan ise "Sürdürülebilir büyümeyi hedefleyen Türkiye'deki işlerimiz devam edecek" açıklaması geldi.

Haber akışı
0
Tartışmaya katılmak için
giriş yapın ya da kayıt olun
loader
Sohbetler
Заголовок открываемого материала