00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
HABERLER
07:00
6 dk
HABERLER
09:00
6 dk
HABERLER
11:00
5 dk
DÜNYA HABERİ
11:06
14 dk
PARANIN HAREKETİ
Ekonomide neler oluyor?
11:21
13 dk
HABERLER
12:00
6 dk
90 SANİYE
13:28
2 dk
HABERLER
15:00
6 dk
HABERLER
16:00
5 dk
HABERLER
17:30
6 dk
HABERLER
18:00
11 dk
HABERLER
19:00
8 dk
HABERLER
07:00
7 dk
HABERLER
09:00
6 dk
HABERLER
11:00
5 dk
HABERLER
12:00
6 dk
90 SANİYE
13:28
2 dk
HABERLER
16:00
4 dk
HABERLER
17:30
6 dk
HABERLER
18:00
11 dk
HABERLER
19:00
17 dk
DünBugün
Geri dön
Adana107.4
Adana107.4
Ankara96.2
Antalya104.8
Bursa101.4
Çanakkale107.2
Diyarbakır89.6
Gaziantep104.3
Hatay106.1
İstanbul97.8
İzmir91.0
Kahramanmaraş92.3
Kayseri105.5
Kocaeli90.2
Konya88.6
Malatya106.0
Manisa101.0
Mardin92.2
Ordu99.6
Sakarya90.2
Samsun107.7
Sivas104.2
Şanlıurfa95.3
Trabzon102.4
Van88.0
 - Sputnik Türkiye
YAŞAM
Türkiye ve dünyadan ilgi çekici yaşam haberleri, toplumsal olaylar, güncel araştırmalar, fotoğraf ve video galerileri.

YouTube, izlemeden geçilemeyen 30 saniyelik reklamları kaldırıyor

© REUTERS / Lucy Nicholson YouTube
YouTube - Sputnik Türkiye
Abone ol
Sosyal video paylaşım sitesi YouTube, sonuna kadar izlemeden geçilemeyen 30 saniyelik reklamları 2018 yılından itibaren kaldırıyor.

Google, BBC'nin Newsround programında haberi doğruladı ve "hem kullanıcılar, hem de reklam verenler için kullanışlı formatlar" yaratmak istediklerini söyledi.

YouTube, Google'ın bir yan kuruluşu. Uzun ve sonuna kadar izlenmesi gereken reklamlar, kullanıcılar tarafından rahatsız edici bulunuyor ve Google daha kısa süreli reklamlar kullanıyor.

Bir medya ajansı, bu hamlenin internet üzerinden video hizmeti ve normal televizyon arasındaki farkı yansıttığını söyledi.

​Agenda21 ajansının başkanı Will Smyth "30 saniyelik reklam televizyon zamanlarından kalma" dedi ve bu kararın reklam verenleri daha yaratıcı yollar bulmaya iteceğini belirtti.

Pek çok internet sitesi video içeriklerinde sonuna kadar izlemeden geçilemeyen 30 saniyelik reklamlar kullanıyor.

Symth "İzlenmeden geçilebilen reklamlar herkes için daha iyi. İnsanlar reklamları izlemeye zorlanmıyorlar ve reklam verenler reklamları izlenmezse para ödemek zorunda kalmıyorlar" diyor.

Haber akışı
0
Tartışmaya katılmak için
giriş yapın ya da kayıt olun
loader
Sohbetler
Заголовок открываемого материала