© REUTERS / Hannah McKayABD'de Şükran Günü'nden sonraki Cuma günü yoğun alışveriş dönemi olarak bilinen Kara Cuma indirimleri başladı.
ABD'de Şükran Günü'nden sonraki Cuma günü yoğun alışveriş dönemi olarak bilinen Kara Cuma indirimleri başladı.
© REUTERS / Andrew KellyYoğunluk nedeniyle bir akşam önceden kampanyalarını başlatan mega marketlere koşan ABD'liler, Noel ve Yılbaşı öncesi hediye alabilmek ve indirimlerden faydalanabilmek için birbirleriyle yarışıyor.
Yoğunluk nedeniyle bir akşam önceden kampanyalarını başlatan mega marketlere koşan ABD'liler, Noel ve Yılbaşı öncesi hediye alabilmek ve indirimlerden faydalanabilmek için birbirleriyle yarışıyor.
© REUTERS / Brendan McDermidYıllık alışverişin ortalama yüzde 30'unun son 2 ayda yapıldığı ülkede, ucuz ürün kapma yarışı zaman zaman izdihamlara neden olabiliyor.
Yıllık alışverişin ortalama yüzde 30'unun son 2 ayda yapıldığı ülkede, ucuz ürün kapma yarışı zaman zaman izdihamlara neden olabiliyor.
© REUTERS / Nacho DoceABD genelinde bugünkü 'Kara Cuma'da toplam satışların tarihte ilk defa 12 milyar doları geçerek rekor kırması öngörülüyor.
ABD genelinde bugünkü 'Kara Cuma'da toplam satışların tarihte ilk defa 12 milyar doları geçerek rekor kırması öngörülüyor.
© REUTERSDün "Şükran Günü (Thanksgiving Day)" ile başlayan, bugünkü "Kara Cuma"yı kapsayan, yarın "Küçük İşletmeler Günü (Small Business Saturday)" ile devam edecek ve 28 Kasım Pazartesi günü "Siber Pazartesi" ile son bulacak "Şükran Günü Hafta Sonu"na yönelik ABD'de, tüketicilerin yapacağı toplam harcamanın da bu yıl rekor kırması bekleniyor.
Dün "Şükran Günü (Thanksgiving Day)" ile başlayan, bugünkü "Kara Cuma"yı kapsayan, yarın "Küçük İşletmeler Günü (Small Business Saturday)" ile devam edecek ve 28 Kasım Pazartesi günü "Siber Pazartesi" ile son bulacak "Şükran Günü Hafta Sonu"na yönelik ABD'de, tüketicilerin yapacağı toplam harcamanın da bu yıl rekor kırması bekleniyor.
© REUTERS / Nacho DoceABD'li araştırma şirketi Adobe Digital Insights (ADI), sadece internet üzerinden yapılacak alışverişlerin toplam tutarının bu yıl 2015'e göre "Şükran Günü"nde yüzde 15 artarak 2 milyar dolara, "Kara Cuma"da yüzde 11 yükselişle 3,1 milyar dolara, "Siber Pazartesi"de de yüzde 9 artışla 3,4 milyar dolara ulaşmasının öngörüldüğünü bildirdi.
ABD'li araştırma şirketi Adobe Digital Insights (ADI), sadece internet üzerinden yapılacak alışverişlerin toplam tutarının bu yıl 2015'e göre "Şükran Günü"nde yüzde 15 artarak 2 milyar dolara, "Kara Cuma"da yüzde 11 yükselişle 3,1 milyar dolara, "Siber Pazartesi"de de yüzde 9 artışla 3,4 milyar dolara ulaşmasının öngörüldüğünü bildirdi.