Servisin gönüllülerinden memur İlkay Mustafa Güneş, sosyal medya üzerinden kurdukları Özür Dileme Servisi'nin haziranda hizmete girdiğini söyledi.
‘13 YAŞINDAKİ ÇOCUK, 70 YAŞINDAKİ DEDE BİZİ ARAYIP DESTEK İSTEDİ'
Kurumsal bir kimliklerinin bulunmadığını dile getiren Güneş, şöyle konuştu: "Biz insanları seven, kalp kırmaktan çekinen bir grup insanız. Herkes kendi cep telefonunu kullanıyor ve kimse 'Benim faturam bu ay yüksek geldi' diye yakınmıyor. Çünkü biz bunu isteyerek ve severek hiçbir ücret almadan, talep etmeden yapıyoruz. Çok farklı illerden telefonlar aldık. İnsanların kırdıkları insandan özür dilemek istemeleri güzel bir başlangıç. Tek amacımız özür dileyebilmeyi insanlara aşılamak. Aradan 4 ay geçti ve bu süre içinde 10 binin üzerinde telefon aldık. 26 gönüllü olarak 6.379 kişiden özür diledik. 13 yaşındaki çocuk, 70 yaşındaki dede bizi arayıp destek istedi. Anneden, çocuktan, sevgiliden, arkadaştan özür diledik. 300 küskünü bir araya getirip barıştırdık. Diğer irtibat kurduğumuz kişilerin de önemli bölümü arasındaki kırgınlığın giderildiği öğrendik."
Arayan herkesi defterlerine kaydettiklerini anlatan Güneş, "Başaramadıklarımız oldu fakat çoğunlukla özürlerimiz kabul gördü. Özür dilemenin dışında evlilik teklifi yapmamızı isteyen, eşiyle ya da sevgilisiyle tekrar barışmak isteyen, onlar için özel olacak geceler düzenlememizi isteyenler oldu. Klasik otomobiller, müzisyenler, hava çekimleri isteyenler ve dileyeceği özrün özel olmasını isteyenler de oluyor" dedi.