Vedomosti gazetesine konuşan SPSR Express Genel Müdürü Vladimir Solodkin, İstanbul'da 10 bin metrekarelik depo kiraladıklarını ve ayda 100 bin sevkiyat yapmayı planladıklarını belirtti.
'3 TÜRK FİRMASIYLA ANLAŞMA SAĞLADIK'
Türkiye pazarının yeterli değeri görmediğini ifade eden Solodkin, "Türk şirketleri, Rus tüketicilere fiyat/kalite açısından cazip markalar öneriyor. Halihazırda U.S. Polo Assn., LC Waikiki ve DeFacto gibi üç büyük Türk firması ile işbirliği konusunda anlaşma sağladık" dedi.
'RUSYA'DA KÖKLÜ BİR MARKA HALİNE GELECEĞİZ'
SPSR Express ile anlaşma yapan Türk şirketlerinin yetkilileri, Vedomosti'ye SPSR ile işbirliğindeki hedeflerini anlattı.
LC Waikiki E-Ticaret Direktörü Salih Yılmaz, Rusya'daki iş hacmini gerek kendi mağazaları gerekse de e-ticaret aracılığıyla artırmayı istediklerini ifade etti.
U.S. Polo Assn.'nın bağlı olduğu Aydınlı Grup yetkilisi, SPSR'nin yardımıyla Rusya'nın yanı sıra 55 ülkeye sevkiyat yapmayı amaçladıklarını söyledi.
DeFacto E-Ticaret Direktörü Eser Erkan ise, SPSR ile yaptıkları işbirliği sonucunda Rusya pazarında köklü bir marka haline geleceklerinin altını çizdi.