Kampanya için Instagram'da 'Brexit and Chill' adıyla hesap açan grup Adele, Rihanna, Drake, Spice Girls ve Destiny's Child gibi sanatçı ve grupların 'ağzından' halkı AB'de kalmaya ikna etmeye çalışıyor.
Paylaşımlar arasında en çok Adele'in kullanıldığı afiş dikkat çekiyor: 'Adele'in bir sonraki ayrılık şarkısını hepimiz dört gözle bekliyoruz ama bu, sandıkta 'AB'den ayrılalım' demek için yeterli bir sebep mi?' Afişte, Adele'in tüm dünyada üne kavuştuğu 'Someone like you' (Senin gibi biri) adlı şarkısındaki 'Never mind, I will find someone like you'ya (Dert etme, senin gibi birini bulurum) da atıfta bulunularak 'Never mind, I will find someone like EU', yani 'Dert etme, AB gibi birini bulurum' ifadeleri yer alıyor.
Rihanna'lı çalışmada ise şarkıcının 'Work, Work, Work' (Çalış, Çalış, Çalış) şarkısına gönderme yapılıyor ve şu ifadeler kullanılıyor: "Brexit'in ortada çalışacak iş bırakmayacağı söyleniyor. O halde Rihanna'nın bir sonraki şarkısı 'İşsizlik maaşı' adını taşıyabilir."
Her birinin farklı bir AB ülkesini temsil ettiği eski Spice Girls üyelerinin kullanıldığı çalışmada ise şöyle deniyor: "Dağılan Spice Girls üyeleri oldukça iyi görünüyor. Ama bu efsaneler bir grupken daha iyi havalı değil miydi?"
Projenin sahipleri olan 24 yaşındaki Teresa Guggenberger ile 23 yaşındaki Alexandra Seidl, Huffington Post'a verdiği demeçte, halkın oy verme konusundaki isteksizliğinden yakındı. İngiliz gençlerinin Avrupalı oldukları inancıyla yetiştiklerine dikkat çeken ikili, buna karşın sığınmacı meselesinin bu insanları AB karşıtı yapmaya başladığını vurguladı.