Mağazalarda silahların yanı sıra giyim ürünleri de satacaklarını bildiren Dmitriyev, şunları söyledi: "Uzun yıllar otomotiv sektöründe çalıştım ve Kalaşnikof olarak hala daha giyim ve aksesuar alanına girmemiş olmamızı anlayamıyorum. Caterpillar ve Ferrari gibi devler, gelirlerinin yüzde 10'unu kendi markalarıyla piyasaya sürdükleri giyim ürünlerinden elde ediyor. Kalaşnikof bir dünya markası ve logomuzu taşıyan ürünlerin de birincil ürünlerimiz kadar popüler olacağına inanıyoruz."
'YAPTIRIMLAR SAYESİNDE 33 MİLYON DOLAR KAR ELDE ETTİK'
Öte yandan Dmitriyev, Rusya'ya yönelik yaptırımların Kalaşnikof'a olan ilgiyi artırdığını kaydetti.
"Önceden av ve spor için kullanılan silahların yüzde 70'i Avrupa ve ABD pazarından karşılanıyordu. Yaptırımlar yürürlüğe girdikten sonra, Kalaşnikof Rus tüketicilere yöneldi, sivil ürünlerinin payını artırdı ve ürün yelpazesini genişletti" diyen Dmitriyev, şirketin, 2015 yılında 33 milyon dolar kar elde ettiğini vurguladı.
Kalaşnikof’un yeni ürün gamını eylül ayında Moskova'da yapılacak 'Army-2016' forumunda tanıtması bekleniyor.