00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
HABERLER
07:00
7 dk
HABERLER
09:00
6 dk
HABERLER
11:00
5 dk
DÜNYA HABERİ
11:07
13 dk
PARANIN HAREKETİ
11:21
16 dk
HABERLER
12:00
6 dk
HABER MASASI
13:30
35 dk
HABERLER
15:00
5 dk
HABERLER
16:00
5 dk
HABERLER
17:30
4 dk
HABERLER
19:00
5 dk
ARAMIZDAN AYRILANLAR
20:30
15 dk
HABERLER
07:00
5 dk
HABERLER
09:00
6 dk
HABERLER
11:00
4 dk
HABERLER
12:01
5 dk
YAPAY ZEKA GÜNLÜĞÜ
14:05
54 dk
HABERLER
16:00
5 dk
HABERLER
17:30
3 dk
HABERLER
19:00
14 dk
DünBugün
Geri dön
Adana107.4
Adana107.4
Ankara96.2
Antalya104.8
Bursa101.4
Çanakkale107.2
Diyarbakır89.6
Gaziantep104.3
Hatay106.1
İstanbul97.8
İzmir91.0
Kahramanmaraş92.3
Kayseri105.5
Kocaeli90.2
Konya88.6
Malatya106.0
Manisa101.0
Mardin92.2
Ordu99.6
Sakarya90.2
Samsun107.7
Sivas104.2
Şanlıurfa95.3
Trabzon102.4
Van88.0
Dünya haritası - Sputnik Türkiye
DÜNYA
Rusya, ABD, Avrupa ve Ortadoğu başta olmak üzere dünyanın dört bir yanından son dakika haberleri, analizler ve özel dosyalar.

Fransa 'çiş izni'ni tartışıyor

© AFP 2023 / THOMAS SAMSONÇağrı merkezi / Call center
Çağrı merkezi / Call center - Sputnik Türkiye
Abone ol
Fransız çağrı merkezi çalışanları, tuvalete gitmek için üstlerinden izin almalarını gerektiren yeni kurala karşı greve gitmeye hazırlanıyor.

Fransa’nın Toulouse kenti yakınlarındaki Blagnac’ta bulunan Teleperformance isimli çağrı merkezinin 200 çalışanı, ihtiyaç molaları da dahil olmak üzere masalarından ayrıldıkları an üstlerini bilgilendirmek zorunda oldukları yönünde bir emir aldı.

Kişisel ihtiyaçları için izin almak zorunda tutulan çağrı merkezi çalışanları, yeni ‘uygulama’yla üstlerine ne için mola aldıklarını da bildirmek zorunda. Buna göre, çalışanların masalarında ayrıldıklarında üzerinde kahve bardağı ya da klozet gibi küçük resimlerin olduğu düğmelere basması gerekiyor.

Ancak bu durum pek çok olası sorunu da beraberinde getiriyor. Tuvalete gitmek için izin alması gereken bir çalışanın bu çağrısına yanıt alamayabileceğine dikkat çeken CFDT sendikası, yöneticilerin mesailerinin sadece yüzde 55’lik bölümünde masalarının başında olduğunun altını çiziyor.

İşçi haklarında Batı standartlarının çok altındaki bu uygulamanın asıl amacı ise yedi saat mesai yapan çağrı merkezi çalışanlarının mola süresini 30 dakikaya indirmek.

Çağrı merkezi çalışanları ise şirketi, bu ‘uygulama’ya karşı grev haklarını kullanmakla tehdit ediyor.

Haber akışı
0
Tartışmaya katılmak için
giriş yapın ya da kayıt olun
loader
Sohbetler
Заголовок открываемого материала