00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
HABERLER
07:00
7 dk
HABERLER
09:00
6 dk
HABERLER
11:00
5 dk
DÜNYA HABERİ
11:07
13 dk
PARANIN HAREKETİ
11:21
16 dk
HABERLER
12:00
6 dk
HABER MASASI
13:30
35 dk
HABERLER
15:00
5 dk
HABERLER
16:00
5 dk
HABERLER
17:30
4 dk
HABERLER
19:00
5 dk
ARAMIZDAN AYRILANLAR
20:30
15 dk
HABERLER
07:00
5 dk
HABERLER
09:00
6 dk
HABERLER
11:00
4 dk
HABERLER
12:01
5 dk
YAPAY ZEKA GÜNLÜĞÜ
14:05
54 dk
HABERLER
16:00
5 dk
HABERLER
17:30
3 dk
HABERLER
19:00
14 dk
DünBugün
Geri dön
Adana107.4
Adana107.4
Ankara96.2
Antalya104.8
Bursa101.4
Çanakkale107.2
Diyarbakır89.6
Gaziantep104.3
Hatay106.1
İstanbul97.8
İzmir91.0
Kahramanmaraş92.3
Kayseri105.5
Kocaeli90.2
Konya88.6
Malatya106.0
Manisa101.0
Mardin92.2
Ordu99.6
Sakarya90.2
Samsun107.7
Sivas104.2
Şanlıurfa95.3
Trabzon102.4
Van88.0
 - Sputnik Türkiye
YAŞAM
Türkiye ve dünyadan ilgi çekici yaşam haberleri, toplumsal olaylar, güncel araştırmalar, fotoğraf ve video galerileri.

ABD dizilerinin tek rakibi Türk diziler oldu

© FotoğrafMuhteşem Yüzyıl dizisi
Muhteşem Yüzyıl dizisi - Sputnik Türkiye
Abone ol
Türk televizyon programları ihracatı, 200 milyon dolara ulaşarak ABD'nin ardından ikincilik koltuğunu kaptı. Global Agency CEO'su İzzet Pinto'ya göre dizi alırken çok seçici olan Ruslar için de Türk diziler liste başı oldu.

Boğaziçi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, geçtiğimiz hafta Türkiye'de ilk olarak gerçekleştirilen Eğlence Ekonomisi Zirvesi'ne ev sahipliği yaptı. Zirvede konuşan Boğaziçi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi öğretim görevlisi Cenk Karahan, Türkiye eğlence sektörünün gelişimini sayısal verilerle aktardı. Eğlence sektörünün dünyada yaklaşık 1.8 trilyon dolar hacme ulaştığını belirten Karahan, Türkiye'de ise sektörün 11.5 milyon dolarlık bir büyüklüğe ulaştığını belirtti.

'FİLM HASILATLARINDA ÇOK GERİDEYİZ'

Film ekonomisi açısından Türkiye'nin henüz hasılatın uluslararası piyasa rakamlarının çok gerisinde olduğunu ifade eden Karahan, Türkiye'de sinema sektörünün yaklaşık 650 milyon TL tutarında bir hacmi olduğunu, son yıllarda yükselişe geçen TV programları ihracatının ise hali hazırda 5 milyar TL'lik bir ekonomik hacme eriştiğini söyledi. 2014 itibariyle TV program ihracatının 200 milyon dolara ulaştığına dikkat çeken Karahan, Türkiye'nin bu alanda dünya ikinciliğini ele geçirdiğini belirtti.

'ÇOK SEÇİCİ RUSLAR BİLE BEĞENİYOR'

Türk dizi ve formatlarını yurtdışına ihraç eden Global Agency CEO'su İzzet Pinto, dizi ihracatında Türkiye'nin ABD'nin korkulu rüyası olduğunu belirtti. Türk dizilerinin tüm dünyada hızla artan bir popüleritesi olduğuna dikkat çeken Pinto, "70 ülkeye dizi ihraç ediyoruz. Son rakamlara bakıldığında ABD'den sonra ikinci sıraya oturduk. Ruslar çok seçicidir dizi alırken ancak onların bile neredeyse liste başı olduk" dedi. Türk dizilerin başka ülkelerde izlenmesinin başka sektörlere de faydası olduğunu belirten Pinto, "İhracat ve turizme de büyük katkısı oluyor" şeklinde konuştu.

Haber akışı
0
Tartışmaya katılmak için
giriş yapın ya da kayıt olun
loader
Sohbetler
Заголовок открываемого материала