Teknoloji devi Google’ın CEO’su Eric Schmidt, arama motorundaki Google Görseller kısmının, varlığını şarkıcı Jennifer Lopez’e borçlu olduğunu açıkladı.

'GOOGLE'DAN YAZIDAN FAZLASINI BEKLİYORLARDI'
Lopez’in 2000 Grammy Ödülleri’nde giydiği ‘o ünlü yeşil elbisenin’ Google’da fırtına gibi estiğini söyleyen Schmidt, karar sürecini şöyle anlattı:
“İnsanlar artık yazıdan fazlasını istiyordu. Bu ihtiyaç, Lopez 2000’deki ödül töreninde o yeşil elbiseyi giyip tüm dünyanın dikkatini üzerinde toplayınca daha da gün yüzüne çıktı. Elbise, o güne dek en çok aranan şey olmuştu. Ama kullanıcılara tam olarak istedikleri şeyi, yani ‘o elbiseyi giyen JLo’yu nasıl verebileceğimizden emin değildik. İşte Google Görseller böyle ortaya çıktı.”
Temmuz 2001’de kullanıma açılan Google Görseller, 250 milyon fotoğrafa erişim sağlamıştı. 2010’a gelindiğinde ise bu rakam 10 milyarın üstüne çıkmıştı.