Moda tasarım şirketi Rosso di Sera’nın 9 metre uzunluğundaki billboard’unda elinde tesbihiyle dua eden ama göğüslerinin yarısı görünen bir rahibe kullanması eleştirileri de beraberinde getirdi.
Bir İtalyan, billboard’un ‘kötü bir görüntü’ oluşturduğunu söyledi. Bir başka İtalyan ise “Daha az müstehcen bir şeyler kullanılabilirdi” dedi.
Polemiche a #Napoli per il cartellone su cui è ritratta una modella svestita da suora: "inopportuna in attesa Papa". pic.twitter.com/nrUIVJujTA
— Ultime Notizie (@ultimenotizie) 10 Mart 2015
Öte yandan afişin Papa’nın 21 Mart’taki ziyaretinden kısa süre önce asılması da, firmanın 'bu görseli kasten seçtiği' yorumlarına yol açtı.
Firma ise bunun ziyaretin açıklanmasından çok önce planlandığını savundu: “Ciddi bir pazarlama seçimi yaptığımızın farkındayız ama dine küfretmek veya dua etmeyi önemsiz göstermek gibi bir niyetimiz yok.”