Kadına şiddete dikkat çekmek için en ünlü elbise kullanıldı.
Geçtğimiz hafta dünya gündemine oturan, sosyal medyada milyarlaca tweet'le rekor kıran ve rengi konusunda tartışma yaratan 'elbise', kadına şiddete karşı bir kampanyada kullanıldı.
Salvation Army adlı kilise destekli yardım örgütünün Güney Afrika şubesi, dünyada 6 kadından birinin tacize uğradığına dikkat çekmek amacıyla kampanyasında 'elbiseyi' kullandı.
SEN HANGİ RENGİ GÖRÜYORSUN?.. MORLUKLARI MI?..
Hazırlanan ilanda "Siyahı ve maviyi görmek neden bu kadar zor" sorusu yöneltilirken, tartışmalı elbise, vücudunun çeşitli yerlerinde morluk bulunan kadına giydirildi.
İlanda, "Bunu onun tercih ettiğini düşünüyorsanız bu ilüzyondur" yazısı yer aldı.
İlanda, "Bunu onun tercih ettiğini düşünüyorsanız bu ilüzyondur" yazısı yer aldı.
İlanda, "Bunu onun tercih ettiğini düşünüyorsanız bu ilüzyondur" yazısı yer aldı.