Yapay zeka ve satış danışmanları arasındaki farklılığa da değinen Candan, şunları söyledi:
“Ürün satarken o kişinin kim olduğuna baktığınızda karşınızdaki kişiye dokunacak cümleleri kurabilirseniz alışverişine etki etmiş oluyorsunuz. Yapay zeka satıcının aklında tutamayacak şeyleri aklında tutuyor. Satıcının o an keyfi olmayabilir ama yapay zekada öyle bir durum da yok. Online alışverişe faydası olduğu net, buradan karşı tarafa uygun bir hikaye oluşturma konusunda da başarılı olacağını düşünüyorum. Online alışverişte karşınızdakinin internet kimliğini görüyorsunuz. Bazen internet kimliği çok daha fazla bilgi içeriyor. O kadar bilgiyi kapıdan giren bir insandan almak mümkün değil. Örneğin bir kişinin sepetine atıp iki hafta beklettiği ürünü biliyorsunuz.”