“Bizim yurt dışına açılmamız demek o tedarikçilerle kontrat yapmamız anlamına geliyor. O vakit destek verdiğimiz dilde konuşabilen çalışanlarımız olması gerekiyor. Teknoloji tarafında ise ürünler zaten farklı dillere destek verecek şekilde geliştiği için o seçeneklerin eklenmesi yeterli olacaktır. Bizim zaten Cloud-native bir altyapımız var. Yani bizim sunucularımız, dünyanın herhangi bir yerine yayılarak çalışabiliyor. Bu yüzden iş yüküne göre otomatik olarak ölçeklenebilir bir altyapımız var. Bu modern altyapı sayesinde coğrafi limitlere takılmadan yerleşme yapabiliyoruz. Bu sayede herhangi bir yerde yanıt verebilen bir sistemimiz oluyor. Dünyanın her yerinde aynı kalitede hizmet sunabiliyoruz. Yurt dışında hizmet verebilmek için dil desteği mutlaka gerekiyor. 14 dil desteği veriyoruz biz. Klasik içerik üretim sisteminden uzaklaştık. Headless CMS altyapısı kullandığımız içerik üreten bir ürünümüz var. Onun bir de yapay zeka bağlantısı var. Bu 14 dilin çevirisi, yapay zeka destekli olarak yapılıyor. Gerçek zamanlı demiyorum ama biz OpenAI ürünlerini kullanarak belirli açıklamaları CMS üzerinden çevirebiliyoruz. Yurt dışına açılmayı düşünen girişimler için bu tür teknolojik yatırımları yapmak gerektiğini söyleyebilirim.”