“Bu araçlar, içten yanmalı motorlu araçlara oranla bin kat daha güvenli. İçten yanmalı bir aracın tutuşma ihtimali yüzde 1’ken, bu araçların oranı on binde 1. Bir şey ilk çıktığında o ürünle ilgili en ufak bir olumsuzluk olduğunda bu hemen medyaya yansır. Burada önemli olan alt detaylarına inmek, neden yandığına bakmak ve markanın arkasında durduğu otomobilleri almak önemli. Mesela iki tane TOGG yandı, bununla ilgili herkes ‘TOGG yanıyor, kötü araba’ vs. yazdı. Evet, düzgün bir onarım yapılmadıysa, şarj sistemi hatalıysa yanma ihtimali olabilir. Ama bu araçlar yandığı gibi hemen arkasından araç sahipleri der ki, ‘Buyurun, sıfır aracınız’. Benzer bir durum Tesla’da oldu. Tesla’nın bugüne kadar yanan araç sayısı 60-70’i geçti. Hiçbirinde ‘Hatalıyız, ürünümüzde problem var’ demediler. Hukuki davaların sonucuna baktığınızda hep Tesla haklı çıkıyor.”