GÜNDEM DIŞI

Doret Habib: 'Z Kuşağı, eğitimin onlara rahat bir hayat sağlayacağına inanmıyor'

Marka İletişimi ve Strateji Danışmanı, Bütünleşik Pazarlama ve Kriz İletişim Yönetimi Uzmanı, Eğitmen Doret Habib, Serhat Sarısözen’le Gündem Dışı’nda stüdyo konuğu oldu.
Sitede oku
Önemli olanın para değil değer olduğunun altını çizen Doret Habib, şu ifadeleri kullandı:
“Mavi Çileğin Sırrı”nı tüm markalaşma çabasında olan girişimcilere, hak ettikleri değeri elde etmeleri yolunda fırsat eşitliği sunmak amacıyla kaleme aldım. Güvenilir, işini hakkıyla, en iyi şekilde yapan kurumların ve kişilerin hak ettiği değeri ve itibarı görmesini çok önemsiyorum”
Birleşmiş Milletler tarafından iki kez ödüle layık görülen Doret Habib, sözlerine şöyle devam etti:
“X ve Y kuşakları, daha çok emeklilik veya üst ve orta düzey yöneticilik konumunda yer alıyorlar. Z kuşağındakileri çok iyi tanımamız gerekiyor. Gelecek kaygısı Z Kuşağında diğer kuşaklara oranla daha yüksek ve üniversite bölümlerini önemsemelerine rağmen eğitimin onlara rahat bir hayat sağlayacağına inanmıyorlar. Z kuşağındakiler, bireyselliklerine önem veriyorlar, kendilerini iyi ifade ediyorlar ve kişisel tutumlarından ödün vermek istemiyorlar.”
Okura, kendi marka değerini oluştururken özgün, ayırt edici olmanın önemini; ikna psikolojisi ve tekniklerini kullanarak yaratıcı bir iletişim dili oluşturmanın nasıl mümkün olabileceğini anlatan Habib, iletişim alanı hakkında şunları kaydetti:
“İletişim, 360 derece düşünülmesi gereken bir alandır. Kurumsal iletişimden sosyal medya projelerine, görsellerden görüntüye, paylaşımlardan videolara, postlara, basın ilişkilerinden reklam çalışmalarına, etkinliklerden içerik yönetimine kadar her aşama, geniş bir yelpazede ve farklı platformları adresleyecek şekilde tasarlanmalıdır.”
Yorum yaz