OtoKonfor uygulaması, otomobil sahiplerinin araç yaşam döngüsü içerisinde ihtiyacı olan tüm hizmetleri tek bir yerde toplamayı amaçlıyor. Süper uygulama olmayı hedefleyen OtoKonfor, yıkama, çekici, ekspertiz, lastik, oto-kuaför gibi 35 hizmeti mobil uygulama ve web sitesinde bir araya getirerek araç sahiplerine sunuyor.
OtoKonfor Marka Başkanı Özgün Yalın, uygulamanın sunduğu hizmetler hakkında şunları söyledi:
“OtoKonfor, hizmetlerin bir kısmını anlaşmalı olduğu otomotiv grubundan sağlıyor. Bir kısmını da kendi oluşturduğumuz hizmet sağlayıcılarından, örnek vermek gerekirse 200’e yakın yıkama noktasıyla anlaşarak, müşterilerimize bu hizmeti sunuyoruz. Lastik konusundaki ve yıkama noktası konusundaki hizmetlerimizi dışarıdan alıyoruz. Çekici hizmeti için anlaşmalı olduğumuz çekiciler var. Ekspertiz, mekanik onarım, oto-kuaför gibi birçok hizmeti ise kendi bünyemizde sağlıyoruz. Yoğun olarak kullanılan hizmetlerimizde Türkiye’nin neredeyse yüzde 80’ini kapsıyoruz. Lastik konusunda özellikle mevsimsel geçişlerde lastik değişimine talep oluyor. Bizde şu anda lastiklerin saklandığı, ‘lastik oteli’ diye adlandırdığımız hizmet, lastik değişimi, değişim sonrası da balans hizmetini sağladığımız bir tedarikçi ağımız var. Bir de ilerleme kaydettiğimiz yerinde lastik değiştirme hizmeti için de projeler geliştiriyoruz, yakında kullanıcılarımızın hizmetine sunacağız.”